...παράγοντας της κυβέρνησης, σχολιάζοντας μάλλον ειρωνικά το άνοιγμα των μπαρ, καφέ κλπ. χωρίς μουσικές και τραγούδια, όταν συνάδελφος του άλλου κόμματος, θεώρησε "παραφωνία" την απουσία της μουσικής συνοδείας. Όλα αυτά (και άλλα πολλά), ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια (συγκρατημένα ξέφρενου) διακομματικού συμβουλίου(-πάρτυ), σύμφωνα με εξακριβωμένα ανεπιβεβαίωτες και απόλυτα μη διασταυρωμένες πλερωφορίες των Δ.τ.Χάους. Ο πολιτικός συνέχισε λέγοντας:
"Θέλετε και μουσικές ρε παρτάλια...Δε φτάνει που ΣΑΣ ανοίξανε τα μαγαΖΑ, μου θέλετε και τσιριτζάντζουλες...ροκεντρόλια, ζεμπεκιές, διπλοπενιές, σκυλάδικα και τέκνο; Να ενοχλούνται και αι περίοικοι, δηλαδής;..." Όταν η συζήτηση κάπως "άναψε" ο παράγοντας (ο κορυφαίος ντε..) συμπλήρωσε με ένα απόφθεγμα, σκέτο απόσταγμα σοφίας: "Άντε μην ξαναγίνετε μασκοφόροι εκδικητές του εαυτού σας...τώρα που είμαστε έτοιμοι-ΌΛΟΙ μας-να νιώσουμε επιτέλους ελεύθερα τα αυτιά μας και τα ερεθισμένα πηγουνάκια μας...Άντε, μην τα πάρω...-NO MORE MUSIC...για την ώρα".Η κουβέντα που θύμιζε συμπόσιο αρχαίων Ελλήνων, κατέληξε πως "...ο κοσμάκης θα έπρεπε να λέει 'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ' μόνο και μόνο, με την επιστροφή στην 'κανονικότητα' όπως μας την επιβάλουν οι ντιρεκτ...ε,σόρρυ,- οι συνθήκες και οι στατιστικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης...όλα τ' άλλα είναι ψιλά γράμματα".Η ατάκα της βραδιάς ήρθε από στέλεχος...χμ,...κάποιου κόμματος τέλος πάντων, που λύνοντας τη γραβάτα του και πηδώντας σε γραφείο, φώναξε:"Ok...Now, WHO's gonna get this party started right?..."(cover by Rafaelczoso)
Σάββατο 17 Απριλίου 2021
Nature's Sexy..! Take A Closer Look! (3 pics)
Μη μου πείτε πως, κοιτάζοντας προσεκτικά αυτές τις φωτογραφίες, δεν ανακαλύπτετε λεπτομέρειες που παραπέμπουν αλλού, σε άλλες μορφές ζωής - όχι του φυτικού βασιλείου.
Είναι γεγονός πως η φύση διαθέτει όλα τα εργαλεία για να ξυπνήσει σε όλα τα έμβια όντα του πλανήτη αυτό που χρειάζεται για να συνεχίσει η ζωή να υπάρχει - και για να συνεχίσει, καταφεύγει στην αναπαραγωγή.
Η ομορφιά βρίσκεται σε κάθε γωνιά του κόσμου αυτού και τα λουλούδια ( ειδικά μετά τον ανοιξιάτικο οργασμό της φύσης ) αποδεικνύουν πως η σεξουαλικότητα είναι παρούσα εκεί που, συνήθως, δεν περιμένεις να την ανακαλύψεις.
Η άγρια φύση είναι γεμάτη από ανάλογα παραδείγματα τα οποία κάνουν το ανθρώπινο μυαλό να "παιχνιδίζει" και να φαντασιώνεται.
Κι ο θάνατος δεν θα ‘χει πια εξουσία.
Γυμνοί οι νεκροί θα γίνουν ένα
Με τον άνθρωπο του ανέμου και του δυτικού φεγγαριού
Όταν ασπρίσουν τα κόκκαλά τους και τριφτούν τ’ άσπρα κόκκαλα
θάχουν αστέρια στον αγκώνα και στο πόδι
Αν τρελλάθηκαν η γνώση τους θα ξαναρθεί,
Αν βούλιαξαν στο πέλαγος θ’ αναδυθούν
Αν χάθηκαν οι εραστές δεν θα χαθεί η αγάπη
Κι ο θάνατος δεν θαχει πια εξουσία.
Κι ο θάνατος δεν θάχει πια εξουσία
Όσους βαθειά σκεπάζουν οι στροφάδες των νερών
Δεν θ’ αφανίσει ανεμοστρόβιλος
Κι αν στρίβει ο τροχαλίας κι οι κλειδώσεις ξεφτίζουν
Στον τροχό αν τους παιδεύουν δεν θα τους συντρίψουν
Στα σπασμένα τα χέρια τους θαναι η πίστη διπλή
Κι οι μονόκεροι δαίμονες ας τρυπούν το κορμί
Χίλια κομμάτια θρύψαλα κι αράγιστοι θα μείνουν
Κι ο θάνατος δεν θάχει πια εξουσία.
Κι ο θάνατος δεν θάχει πια εξουσία
Ας μη φωνάζουν πια στο αυτί τους γλάροι
Ας μην σπάζει μ’ ορμή στο γιαλό τους το κύμα
Εκεί που εν’ άνθι φούντωνε δεν έχει τώρα ανθό
Να υψώσει την κορφή του στης βροχής το φούντωμα
Τρελλοί, μπορεί, και ξόδια, ψόφια καρφιά, μα ιδές
Φύτρα των σημαδιών τους, να, σφυριές οι μαργαρίτες
Ορμούν στον ήλιο ωσότου ο ήλιος να καταλυθεί,
Κι ο θάνατος δεν θάχει πια εξουσία
-
Μας προέκυψε-και όχι άδικα-θέμα αστυνομικής βίας στην Ελλαδίτσα με αναφορές πολιτών, αστυνομικών (συλλογικών και όχι μόνον οργάνων), συλλογικοτήτων, φορέων κ.ο.κ. Κάποτε θα έπαιρνε τις διαστάσεις που του αναλογούσαν εδώ και καιρό- απλά οι "αντικειμενικά" πραγματικές διαστάσεις του ζητήματος που αφορά στην κατάχρηση εξουσίας δεν είχαν φτάσει στο σημείο που να 'ερεθίσουν' (μέσω των social media) KAI τα mainstream εγχώρια γαμ-media.
Όπως και να' χει πάντως, δόθηκε η αφορμή για να ανοίξει η συζήτηση για κάτι τόσο σοβαρό-ακόμα και αν τα 'επίσημα' στατιστικά της εγκληματικής δραστηριότητας (σε επίπεδο καθημερινότητας και κινδύνου για το μέσο πολίτη ή κάτοικο της Αθήνας) απέχουν ακόμη αρκετά από τα αντίστοιχα άλλων ευρωπαϊκών πόλεων. Αν βέβαια προεκτείνουμε το ζήτημα στις υπόλοιπες Ελληνικές πόλεις, (όπου πρόσφατα αναφέρθηκαν παρόμοια με αυτό της Ν.Σμύρνης περιστατικά) το θέμα φαίνεται περίπου ¨ανύπαρκτο" ή έστω αμφιλεγόμενο στην καλύτερη ή τη χειρότερη περίπτωση-ανάλογα της οπτικής γωνίας υπό την οποία το κοιτάξει κανείς ή, αν θέλετε, την 'πλευρά' στην οποία βρίσκεται πιο κοντά. Έτσι ή αλλιώς, οι καλοί ή κακοί (..."μπάτσοι") ή οι καλοί ή κακοί ευαισθητοποιημένοι (λέμε τώρα...) πολίτες που καλύπτονται κάτω από τη μεγάλη, πλατιά 'σκιά' της ομπρέλας που προσφέρει το άμεσο "αντί" ή ένα "κατά" εναντίον όλων, υπάρχουν και αυτό δεν αλλάζει ούτε εύκολα, ούτε γρήγορα. Καλώς λοιπόν, άνοιξε η κουβέντα: ποιός αξίζει να "προστατεύει και να "σερβίρει"; (μτφ. υπηρετεί)-κατά το αμερικάνικο πρότυπο, όπως το' χουμε δει και ξαναδεί σε τόσες και τόσες ταινίες και σειρές; Λοιπόν...συνεχίζουμε, "...να σερβίρει..."...χμ, τι ακριβώς; σοπιές & κλωτσομπούνια;-αντί του, όπως το σύνθημα προκρίνει, να προτάσσει τη δική του ασπίδα προστασίας στον οιονδήποτε τη χρειαστεί και όχι να τη χρησιμοποιεί ως αμυντικό εξοπλισμό σε επιθέσεις από-δικαίως ή όχι-εξαγριωμένους πολίτες, τέτοιους, χειρότερους ή αλλιώτικους-δεν έχει σημασία- ή να εκτονώνει τα προσωπικά ή επαγγελματικά θεματάκια του στα πλευρά αθώων και ενόχων;
Δύο είναι οι άξονες γύρω από τους οποίους θα κινηθεί και θα εξελιχθεί (πολύ σύντομα,πιστέψτε με)το θέμα άσκησης ή συγκράτησης της αστυνομικής αυθαιρεσίας. Αν θα παγιωθεί και εντός ποιών ορίων η συμπεριφορά της ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ των αστυνομικών που θα κληθούν να υπηρετήσουν σε σώματα όπως είναι τα ΟΠΚΕ,ΔΙΑΣ,ΔΕΛΤΑ.ΖΗΤΑ κλπ κλπ., και από την άλλη πλευρά πως θα αντιδράσει η νέα... "μπαχαλόμαζα", αλλά και αν θα προκύψει η σχεδόν αναγκαία πλέον δόμηση ενός "πολυπληθούς" και πολύ περισσότερο ενδιαφέροντος και ποικιλόμορφου, μεγάλου τμήματος του λαού και γενικότερα κατοίκων αυτού του τόπου, έτσι όπως πλέον έχει διαμορφωθεί στα αστικά κέντρα την τελευταία δεκαετία.που θα αξιώνει μια πιο προσεκτική άνωθεν "εποπτεία" αλλά και που ΔΕΝ θα ενέχεται την ατιμωρησία.
Διότι, όπως συμβαίνει και αλλού, σε άλλες χώρες, εξωτικές και μη, για τη διαχείριση των αντιδράσεων ενός λαού, η ευθύνη δε βαραίνει ΜΟΝΟ την εκάστοτε εξουσία αλλά και τους ίδιους τους πολίτες. Πως λέμε, αν δεν κατεβάσεις τα παντελόνια δεν πρόκειται να συμβεί αυτό που...χμ, δε θα ήθελες να σου συμβεί-πισώπλατα κιόλας;
Γιατί, μη μου πει κανείς πως οι δυνάμεις καταστολής λειτουργούν κατά άλλον τρόπο με κυβέρνηση ΞΥΡΙΣΑ ή ΜουΔΟΥ ή δεν ξέρω-γω-τι...τα' χουμε αναλύσει αυτά, δεν υπάρχει πλέον ούτε αριστερά, ούτε κέντρο ούτε δεξιά. Όλα αυτά, ήταν παραμύθια που έθρεψαν γενιές και γενιές-κρίμα για τις χαμένες ώρες και για τη χαμένη δημιουργικότητα που θα μπορούσε να προσφέρει πολλά παραπάνω απ' όσα προσέφερε (στα κόμματα και ΜΟΝΟΝ σε αυτά...) ο (άκρατος και κατευθυνόμενος) ενθουσιασμός εκατομμυρίων ανυποψίαστων πολιτών. Και συνειδήσεων. Που έγιναν, συνέταιροι, ακουσίως, των συν-Ειδήσεων.
Το πιάσαμε τώρα το θέμα;-το πιάσαμε και καλό θα ήταν να μην το αφήσουμε, προ της νέας πρώτης είδησης' και να το αναδιαμορφώσουμε έτσι ώστε οι (θετικές) αλλαγές να ξεκινήσουν (έτσι κι αλλιώς αυτή ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ-καμία άλλη) από το λαό τον ίδιο, από τις γειτονιές, τις παρέες, τα εργοτάξια, τα γραφεία κ.ο.κ. -
-Θεσσαλονίκη: "Ξέφυγε" η κατάσταση στον Εύοσμο- τι λέει καταστηματάρχης - ΕΝΙΣΧΥΣΗ της αστυνόμευσης ζητά και ο Δήμαρχος Κορδελιού-Ευόσμου
Γιατί, αν ζητούμε αυστηρή και α λα ρομποκόπ αποτελεσματική αστυνόμευση, ας μη γελιόμαστε: θα μας προσφερθεί στο πιάτο και ενίοτε, με περιτύλιγμα όλον τον αναβαθμισμένο και tres επικίνδυνο εξοπλισμό κάποιων εκ των ροπαλοφόρων του κράτους, με γαρνιτούρα μολότωφ cocktails και κοτρώνια της άλλης πλευράς που, ως γνωστόν, δεν ..ταξιδεύουν ευθύβολα.
*** Διαλέγουμε λοιπόν και παίρνουμε- τίποτε δε μας 'δίνεται' αν δεν το...ζητήσουμε και επίσης, τίποτε δε μας χαρίζεται αν δεν "πολεμήσουμε" γι αυτό. THINK ABOUT IT! ***
- P E A C E -
Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021
H Eλληνική τηλεόραση στον...πάτο!Ζήστε μαζί της ή απλά...φτύστε την! Το μόνο που θα αλλάξει είναι πρόγνωση της ΕΜΥ:"Ο καιρός ΜΟΛΙΣ άλλαξε, ΒΡΕΧΕΙ..περιμένετε να πάρω την ομπρέλα μου και ξανάρχομαι να σας πω τις θερμοκρασίες!"
plus: Μουτσινάς με τα γνωστά gossip σκουποίδια + ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ σε εκπομπή του Ηoward Stern με OZZY & MARILYN MANSON μαζί + Dennis Miller με Henry Rollins και έναν ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ 3ΛΕΠΤΟ ΛΟΓΟ του ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ των BLACK FLAG! !Καλά ρε παιδιά μη μου πείτε ότι βλέπετε το "σφουγγάρισμα" της Ελληνικής τηλεόρασης δια μέσου των εγχώριων παραγωγών...! Εννοείται πως συμπεριλαμβάνονται στον κουβά με το ΣΥΝΟΛΙΚΟ μπουγαδοπατωματόνερο (με τα άκομψα αλληλοκαρφώματα, κραξίματα σε επίπεδο "χέστε με" και τις ΠΙΟ ΑΔΙΑΦΟΡΕΣ & άχρηστες επιλογές από τα social media)και τα πρωϊνάδικα αλλά με αυτά ποιός ασχολείται πλέον; Το μεσημέρι είναι οου μετράει και που-ως γνωστρόν- είναι η άτυπη prime time της εκάστπτε τηλεόρασης. Εκεί που πας να χαλαρώσεις, να μάθεις πέντε έξι fake-real-semi fake-totally drven by ? for us (για το καλό μας δηλ.), πέφτεις απάνω σε Μουτσινάδες, λίγο αργοτερα σε 'Αντζελες-πως λέμε Λος Άντζελες-αργότερα (ευτυχώς) τα εγχώρια "...Cheers, ρε παιδιά, δεν τρέχει τίποτα, μειώσαμε το budgetάκι μας και συνεχίζουμε μέχρι να σας ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ή να σας κάνουμε ΌΛΟΥς τοξικομανείς να δουλέψουν και οι Ιθάκες και οι ΟΚΑΝΑδες...", με λίγα λόγια: ΈΛΕΟΣ!!! Σκουπίδια έχουμε και στο σπίτι σε καθηνμερινή βάση, φρέσκα και τόοοοοσα πολλά, που οι πλαστικοί κουβάδες των δήμων δεν τα χωράνε!
Θα μου πεις προτιμάς δηλ. Αρναούτη (γειά σου ρε παλιόγρια-κράτα γερά!) και copy paste, προκλητικό μάλιστα, του David Letterman ή του πολύ καλύτερου Dennis Miler? Να σε πω κάτι φίλε αnαγνώστη; Με βαριά καρδιά θα γνέψω απλώς καταφατικώς, διότι πως να το κάνουμε...Οι αμεΡΚάνοι είχαν την πόρνη την τηλεόραση από τότε που είχαν και τα αυτοκίνητα (τα hotrod,τα θυμάστε αυτά τα τύπου ZZTOP 'θηρία' των κινητήρων 4,9, 5.0 λίτρων με τρακό-τετρακό και βάλε αλόγατα;) και είτε μας αρέσει, είτε όχι το θέμα "χαλάρωση μέσω τηλεοπτικών σκουπιδιών που έχουν πρωτίατως ανακυκλωθεί και επιστρέφουν στη μάπα σας καλογυαλισμένα και -το κυριότερο- χρηστικά, δοκιμασμένα, καλαίσθητα και με ένα σχτικάμεγάλο εύρος όσο αφορά στο στυλ, στο περοεχόμενο, στα πρόσωπα" και το κατέχουν το αντικείμενο. Άρα; Η απάντηση γερνει ελαφρώς απογοητευτικά, προς την τελευταία επιλογή.Αλλιώς (αν θέλετε άτιτις παραπάνω καιιο ποιοτικό) όπως αι οτιδήοτε άλλο σε τούτο τον κόσμο, ΚΟΣΤΙΖΕΙ...απο ανα 20άρικο το μήνα έως και 60 ευρόπουλα, μαζι με το τηλέφωνο. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!Δεν προκρίνουμε, την -ΠΙΚΡΗ-αλήθεια παραθέτομεν...τι θέλετε δηλαδή; Να τα πάρει στην κράνα ο Εκάστοτε και να γυρίσουμε σε ΕΡΤ & ΥΕΝΕΔ; Χμμ...τώρα που το έγραψα, δε μου φαίνεται κακη ιδέα! τρό στο φουλ, γελάκια και πλακίτσα, πειράγματα για τις ηλικίες...ατμόσφαιρα με λίγα λόγια και στο βάθος...ο ανθός της άνοιξης στον κήπο της δικής σας επιλογής-ΝΑΙ, αυτό θα ήταν μάγκικη ανατροπή.Ή ακόμα πιο...αλλιώς, κάνμτε μεταβολή και πιάστε το ραδιόφωνο.1000 φορές..!
ΥΓ. Μπορεί στο Αμέρικα τύποι σαν το Howard Stern να προκαλούν συζητήσεις και debates περισσότερο από όσο τα επεισόδια στο Καπιτώλιο, αλλά...μακάρι να ειχαμε κάτι ανάλογο.Το κοντινότερο σε αυτό το "χύμα & τσουβαλάτα & ό,τι θέλει προέκυψε-άμα λάχει τα σπάμε (όχι μεταφορικά, βγαίνουμε στους δρόμους και σαβουριάζουμε τον αντίπαλο με ληγμένα αλλαντικά και σάπια ζαρζαβατικά...", είναι ι παραγωγές του Κανάκη με το Σερβετά ως δεξιά χείραν(Ραδιο Αρβυλα' & παλιότερα το πολύ καλό Α.Μ.Α.Ν.)+ άλλους δυο-ενίοτε, όχι απλές γλάστρες- ο ένας είναι και παλιό φιλαράκι-αλλά ΦΟΊΝΙΚΕς 2ΜΕΤΡΟΙ-είδατε πως επηρεάζεται κανείς και πέφτει επίπεδο;; ορίστε μου- στα μούτρα μου!). Και μη ξεχνάμε-πάλι στο USA θα σας πάω για να καταλαβετε τη ΔΙΑΦΟΡΑ: Dennis miler, ladies & Gents-now, THAT'S wot I call...ΑΛΗΘΙΝΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ, (σχεδόν) ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΗ (φανταστείε το 'Ποντίκι', την εφημερίδα σε TV show) & super ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ ΣΑΤΙΡΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ και η οποία πολεμήθηκε όσο λίγες.Check out (drrrrrrums pleAse!) & welcome HENRY ROLLINS των BLACK FLAG σε ένα ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ 3ΛΕΠΤΟ λογίδριο, πριν συνεχίσει, στην εκπομπή του Αρναού-sorry,του Dennis Μiller I meant 2 say.....
(pic below:Pronews)
Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2021
Out of time: Τα Ελληνικά Media (δεν) ταξιδεύουν στον Άρη... by Media Polce
Κλασικό παράδειγμα ποιοτικών και-πάνω απ' όλα-ενημερωμένων για τα-πάντα-όλα αποτελούν τα Ελληνικά μέσα ενημέρωσης: ναι μεν, μετέδωσαν την προσεδάφιση του Perservence στον κόκκινο πλανήτη ταυτόχρονα με τα άλλα κανάλια του πλανήτη, αλλά μπορούσαν να πρoηγηθούν έναντι πολλών ειδησεογραφικών και ενημερωτικών μέσων σε παγκόσμια κλίμακα μάλιστα, λόγω μιας παράπλευρης είδησης γύρω από αυτό το τεράστιας σημασίας γεγονός της αποστολής οχήματος από τη Γη.
Εδώ και αρκετούς μήνες η 'κοινοπραξία' της παγκόσμιας ελίτ όπως είναι γνωστοί κολοσσοί της Amazon, της Tesla, της PayPal κ.α.που στηρίζουν οικονομικά το εγχείρημα, σχεδιάζει τη δημιουργία του θόλου που θα στεγάσει τους πρώτους 3.000 περίπου κάτοικους του Άρη (σε λιγότερο από 2 δεκαετίες από σήμερα) υπό την καθοδήγηση της Mars Society (του μεγαλύτερου οργανισμού που "επεξεργάζεται" τον επερχόμενο εποικισμό του πλανήτη, από το 1998).
Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την αρχιτεκτονική διαμόρφωση του σχεδίου των 5 'χωριών' που θα αντιπροσωπεύουν τις 5 ηπείρους της Γης εντός του θόλου και οι νικητές ήταν-ω τι έκπληξη!- δυο Έλληνες! 'Η μήπως η έκπληξη δεν ήταν το συνοδεία βραβείου 'νικητήριο' σχέδιο (ανάμεσα σε 100 αρχικά σχέδια και στη συνέχεια 25,ακολούθως 10 κ.ο.κ.) αλλά το ότι για μια ακόμη φορά το γεγονός του ότι 2 συμπατριώτες μας θριαμβεύουν σε κάτι τόσο σημαντικό πέρασε σχεδόν απαρατήρητο από τους εγχώριους φορείς ειδήσεων.
Να σημειώσουμε ακόμη πως το project των αρχιτεκτόνων Τατιάνας Κούπα και Γιώργου Λόρδου είχε να αντιμετωπίσει των ανταγωνισμό 100 συμμετεχόντων απ' όλο τον κόσμο, προχώρησε στα επόμενα καλύτερα 25 για να βρεθεί τελικά στην κορυφή των 10 τελευταίων διαγωνιζόμενων. Έλληνες που ¨αναγκάζονται" να διακριθούν όπως τους αξίζει αλλά..."εκτός συνόρων"-όπως έχει συμβεί με χιλιάδες και χιλιάδες συμπατριώτες μας που εντυπωσιάζουν όχι εδώ, αλλά...αλλού...ως και πέρα από τ' αστέρια!
Γνωστά όλα αυτά θα μου πείτε...Πάμε όμως παρακάτω...Την είδηση αλιεύσαμε από εγχώριο...gossip περιοδικό, το Gala, με αναφορά στο editorial της έκδοσης και με εκτενές ρεπορτάζ παραμέσα... Τα περισσότερα mainstream media βέβαια δεν πήραν χαμπάρι για το ότι δυο πατριωτάκια μας έχουν αναλάβει το αρχιτεκτονικό μέρος της δημιουργίας του πρώτου γήϊνου χωριού στον πλανήτη Άρη. Κουφό; You betcha..!
Εξωγήϊνο; Όχι...αρκετά για τα media-"Μήδεια" της αργοκίνητης ...βιοτεχνίας ειδήσεων της Ελλάδας, που αρκείται σε copy paste-ελεγχόμενες ειδήσεις, βαρυσήμαντα παραπολιτικά "νέα", κομματικές ίντριγκες κλπ κλπ. Όλα αυτά τα ενδιαφέροντα και εξίσου...αδιάφορα τα οποία διαχειρίζονται οι ίδιες κλίκες και οι ίδιοι και οι ίδιοι άνθρωποι οφείλονται περισσότερο στην τελευταία κατά σειρά προαναφερθείσα αιτία, ( βλ. 2η πρόταση της παραγράφου) που αποτελεί την πιο βαριά και πλέον χρόνια ασθένεια της ντόπιας δημοσιογραφίας. Boring!
Απο μυθιστορημα του Τομας Μαν διασκευασμενο απο τον Κριστοφερ Μαρλοου για θεατρικη παρασταση.Σαν να μιλούσε για τον εαυτό του
Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021
"Μήδεια":Τα Media τρώνε τα παιδιά τους- --'Βαρυχειμωνιά στην ενημέρωση και η ...Αποκάλυψη ως reality show...!
by DK®️
Η κλιματική αλλαγή τελικά συνέβη όπως είχαν προβλέψει οι ειδικοί περί των καιρικών φαινομένων. Η "Μήδεια", το πλέον πρόσφατο ακραίο καιρικό φαινόμενο (που, αν σκεφτείς το χειμωνιάτικο ...καλοκαιράκι" που ζήσαμε ως τώρα. δεν το λες και ακραίο) έρχεται να προστεθεί στα κατά καιρούς ξεσπάσματα του καιρού. Γνωστά πράγματα. Και γίνονται γνωστά, τα όσα συμβαίνουν σε όλο τον κόσμο, χάριν στην ενημέρωση και τους λειτουργούς της. Μόνο που η ενημέρωση πλήττεται εδώ και αρκετά χρόνια από 'βαρυχειμωνιά' που έχει κυριολεκτικά παγώσει τις "οδούς" και τους δίαυλους της ροής των ειδήσεων-εν έτει 2021. Τη δεύτερη 10ετία μετά το μιλένιουμ, με το internet να κυριαρχεί (λογικά) στις προτιμήσεις των περισσότερων, θα περίμενε κανείς η τηλεόραση και τα παραδοσιακά μέσα, να 'φρεσκαριστούν' έστω, να αναζητήσουν και να ανακαλύψουν νέες τακτικές, νέα 'πρόσωπα', νέους 'τρόπους'.
Η ...καιρική όμως "Μήδεια" δε συγκρίνεται με τίποτα με τη Μήδεια των Media: τα μέσα τρώνε τις σάρκες τους, αρχής γενομένης από την εποχή που οι εφημερίδες έχασαν τη δύναμη τους να επηρεάζουν το κοινό- και αυτό είναι άσχετο με την ποιότητα ή την αξιοπιστία της καθεμίας ξεχωριστά. Η ερευνητική δημοσιογραφία είναι...γραφτό να γεννιέται και να αποδίδει καρπούς, προσφέροντας έστω το έδαφος για σκέψη και στους αναγνώστες τους αντίθετα με την τηλεόραση που στηρίζεται στο 'Σοκ & Δέος', στον αιφνιδιασμό της εικόνας και στην αμεσότητα.
Και με όλα αυτά τα μέσα συν το διαδίκτυο, το οποίο για την ώρα προσφέρει τα-πάντα-όλα-fake news-truth, etc etc", είμαστε ακόμα κολλημένοι στο περίφημο "ρητό"(?) της κοινής γνώμης που συνοψίζεται στο"...έτσι είπανε στην τηλεόραση", "άκουσες τι λένε?" κλπ κλπ.
*Και η σύγχυση επιτείνεται, τα μέσα ενημέρωσης αποδυναμώνονται εξαιτίας (εκτός μιας ολόκληρης σειράς λόγων και αιτιών) και στην 'απενεργοποίηση' και τον παραγκωνισμό των πραγματικά "άρρωστων" δημοσιογράφων, αυτών που τα δίνουν όλα για την είδηση, περπατώντας τον δύσκολο δρόμο της έρευνας, "αγνοώντας" τις εξελίξεις στα Media, αναζητώντας το αντικειμενικό που μετατρέπεται δια της επεξεργασίας σε υποκειμενικό που στηρίζεται όμως σε στοιχεία και πληρώνοντας το "μάρμαρο".
Έτσι όμως επιλέγουν όσοι, στο συγκεκριμένο κλάδο, δεν κάνουν βήμα πίσω, δέχονται το τίμημα και προσδοκούν την ανακατεύθυνση του τρόπου λειτουργίας των μέσων σε υγιείς βάσεις. Προσπαθώντας να κρατήσουν τα 'εργαλεία' του παρελθόντος, την εξακρίβωση, το ρεπορτάζ, τη διερεύνηση και την παρακολούθηση της είδησης παρά τον εντυπωσιασμό του πρωτοσέλιδου και μόνο.Τα δεπλεονεκτήματα της τεχνολογίας που θα μπορούσαν (χωρίς όμως αυτό να έχει συμβεί στον επιθυμητό βαθμό) να βοηθήσουν στην ενημέρωση και να καταπολεμήσουν τη σύγχυση έχουν αρχίσει να δέχονται και αυτά, έναν κατευθυνόμενο και στοχευμένο (σχετικά με παλαιότερες περιόδους και υπό την "διεύθυνση" μηχανισμών που φαντάζουν παρωχημένοι πλέον) έλεγχο.
Όταν όμως οι κολοσσοί των μέσων αρέσκονται στον αιφνιδιασμό αυτό, από μόνο του, δημιουργεί υποψίες που, στις περισσότερες περιπτώσεις τρανταχτών fake news έχουν, δυστυχώς, επαληθευθεί. Και έτσι η 'Μήδεια" των Media συνεχίζει να τρώει τα παιδιά της και μάλιστα, τα καλύτερα από αυτά: οι μέτριοι βρίσκονται στην κορυφή των προβεβλημένων του κλάδου, τη στιγμή που, εκεί έξω, υπάρχει διαθέσιμος ένας ολόκληρος 'στρατός' από αξιόλογους λειτουργούς του, έχει όπως προαναφέρθηκε, έχει σκόπιμα απενεργοποιηθεί και ένας άλλος παρόμοιος 'στρατός' από πρόθυμους νέους που επιθυμούν να εργαστούν έντιμα, παραμένει-και ...περιμένει- στη γωνία.
Προς ώρας, ο μόνος 'στρατός' που -δήθεν- μάχεται είναι το σύνολο των μέτριων και κυρίως άτολμων, τοποθετημένων έξυπνα και αποτελεσματικά προς όφελος των ισχυρών, στα καίρια πόστα και στις πλέον ευδιάκριτες θέσεις. υπαλληλίσκων. Γιατί άλλο...; -μα για να περνούν, βάσει εντολών και συγκεκριμένων τάσεων, το εκάστοτε μήνυμα, να δημιουργούν σύγχυση, να διασπείρουν πανικό, να ενισχύουν και να εγκαθιδρύουν το φόβο, το κυρίαρχο συναίσθημα (αυτή τη στιγμή) σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Και όλα αυτά, να μην ξεχνιόμαστε, τις ημέρες αυτές που ζούμε, τώρα που εγεννήθη (κατ'όνομα) ο Υιός των ιών όλων σε συνθήκες (σε κάθε επίπεδο της καθημερινότητας του μέσου ανθρώπου) δύσκολες, αλλά σε πρόσφορες για "βαφτίσια με κορυφαίους "νονούς" τους ενημερωτικούς οργανισμούς (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων και εκτός κυρίαρχου ρεύματος μέσων).
Πριν ακόμη από το τσουνάμι και τα όσα απίστευτα αλλά πέρα για πέρα αληθινά που ακολούθησαν, τα αμερικάνικα (κυρίως) κανάλια είχαν συνηθίσει να βαφτίζουν τους κυκλώνες και τους τυφώνες με διάφορα ονόματα όπως 'Άντριου', 'Γκλόρια', ο περίφημος 'Ελ Νίνιο' κλπ κλπ. Τα θυμόμαστε-οι περισσότεροι από μας - έτσι δεν είναι; Και πως να μην, από τη στιγμή ιδίως που το συνήθειο αυτό των αποπροσανατολισμένων (ή προσανατολισμένων κατά περίσταση) μέσων μαζικής ενημέρωσης της αντίπερα άκρης του Ατλαντικού, πέρασε και σε μας. Εδώ και χρόνια. Έτσι...για να 'χρωματίζουμε' τις ειδήσεις.
Σημαντική θέση στα βαφτίσια θέλησε και πήρε η επιστήμη, μέσω οργανισμών, φορέων, επιτροπών κλπ κλπ. Η Ιατρική βεβαίως, η οποία απασχολεί με την πορεία της και την εξέλιξη του είδους μας, δε θα μπορούσε να λείψει από το όλο πανηγύρι: ο κορωνοϊός, η γρίπη των γριπών- κατά το "η Μητέρα των Μαχών"- αποτέλεσε και συνεχίζει να εμπλουτίζει το λεξιλόγιο μας (και τον τρόπο που σκεφτόμαστε) με νεολογισμούς που έχουν, και αυτοί,(αναλόγως με το περιεχόμενο που εντέχνως προωθούν) το σκοπό τους.
Τώρα αν τα όσα ακούμε και βλέπουμε, γίνονται ολοένα και πιο αμφισβητήσιμα, παρά την ευχέρεια της νέας τεχνολογίας, αποδεικνύουν πως στον πάτο του κυτίου της Πανδώρας φωλιάζει η Ελπίδα. Για να μη γίνει το "...το είδα στην τηλεόραση, άρα είναι αλήθεια!" άγραφος "νόμος" και αποδεκτικό υλικό της αποτελεσματικότητας των fast (food) news ή αλλιώς τροφής όχι για σκέψη αλλά για αφασία και 'προβατοποίηση' (νάτος και ο νεολογισμός!-πιαστήκαμε στα πράσα) του ανθρώπου.
Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2021
"Όταν οι περισσότεροι σκέφτονται πάρα πολύ, αλλά νοιάζονται ελάχιστα...""ακόμη και η Γνώση & η Ευφυϊα είναι 'ικανές' να καταστρέψουν τα πάντα"
"Η αφηρημένη και θεωρητική ευφυϊα του νου απλά διαχωρίζει τον σκεπτόμενο άνθρωπο από τον πραγματικό κόσμο και αυτός ο κόσμος, αυτό το Δάσος της Αληθινής Ζωής, σήμερα βρίσκεται σε απελπιστική κατάσταση, διότι οι περισσότεροι σκέφτονται πάρα πολύ και νοιάζονται πολύ λίγο.
Ανεξάρτητα από το ότι πολλοί έχουν σκεφτεί θεωρητικά αλλά και έχουν (σ.σ.ταυτόχρονα) παρασυρθεί από αυτό που πιστεύουν, αυτό το λάθος δε μπορεί να συνεχιστεί για πολύ ακόμα αν θέλουμε την επιβίωση γενικότερα.
- Η μοναδική ευκαιρία που έχουμε για να αποτρέψουμε αυτήν τη βέβαιη καταστροφή είναι να αλλάξουμε την προσέγγιση μας και να μάθουμε να αξιολογούμε τη σοφία και την πρόοδο. Αυτά είναι τα στοιχεία που αναζητούνται, αλλά ΔΕΝ προέρχονται από τη Γνώση και την Ευφυϊα. Δεν ήρθαν από 'εκεί', ούτε στο παρελθόν, αλλά δεν πρόκειται να έρθουν και στο μέλλον. Δεν μας παίρνει πλέον να κοιτάμε με τόση απελπισία για κάτι με το λάθος τρόπο και στο λάθος τόπο. -
Αν η Γνώση και η Ευφυϊα είναι ικανές (ακριβής μτφ: τους επιτρέπεται) να συνεχίζουν να διαλύουν τα πάντα, πολύ σύντομα θα έχουν καταστρέψει τη ζωή στη Γη όπως την ξέρουμε και τα λίγα πράγματα που προσωρινά θα καταφέρουν να επιβιώσουν, δε θ' αξίζει τον κόπο ούτε καν να τα κοιτάξει κανείς...ακόμη και αν με κάποιον τρόπο θα μπορούσαμε να πετύχουμε ακόμη και αυτό"
*απόδοση: DK ®️
* Benjamin Hoff
(pic of Benjamin Hoff: Goodreads )
- Ο Αμερικανός (ταοϊστής) συγγραφέας έγινε πασίγνωστος ως ο συγγραφέας των 'The Tao of Pooh' και 'The Te of Piglet' αλλά και με τη βράβευση του με το American Book Award το 1988 για το βιβλίο του 'The Singing Creek Where the Willows Grow.'
Το 2006, ο Hoff (που είχε ξεκινήσει καριέρα μουσικού, στα μέσα των '60s και υπήρξε ηγετική φυσιογνωμία στο ψυχεδελικό/garage rock συγκρότημα των The United Travel Service) κατήγγειλε τον εκδοτικό κλάδο και ανακοίνωσε την παραίτησή του από τη συγγραφή βιβλίων. **************************************************
*Το παραπάνω κείμενο δημοσιεύθηκε σε δίσκο των Galliano, οι οποίοι υπήρξαν από τις πλέον επιτυχημένες και επιδραστικές βρετανικές μπάντες (αν και περισσότερο ήταν μια ευρύτατη από κάθε άποψη, ιδιαίτερα δραστήρια και δημοφιλής κολεκτίβα καλλιτεχνών με μουσικούς,εικαστικούς, χορευτές/ριες,σχεδιαστές/τριες μόδας κ.α.) με ήχο που κινούνταν σε ένα εύρος που ξεκινούσε-σαφώς-από το κλασικό acid jazz των late '80s, έως την κλασική funk και με στοιχεία τόσο από τη σύγχρονη reggae ως και την (επίσης) κλασική rock, με ένα μοναδικό πραγματικά τρόπο.
Το 1989 ξεκίνησαν το 'The Galliano Project', με τη δημοσίευση, αρχικά, 15 ποιημάτων σε δίσκους τους και συνεχίζοντας περιοδεύοντας ασταμάτητα, ιδιαίτερα κατά την επόμενη διετία, σε ολόκληρη τη Βρετανία αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη, με τη συμμετοχή μουσικών που για να τους αναφέρουμε θα χρειαζόμασταν ένα...ολόκληρο νέο blogspot.
Now...who's gonna get this party started...rite? -rite?!
Ξεκίνημα με Μουνάρ-Τελικός με..Ναδάλ ή...Να-βαλ'; Εδώ σας θέλω..!
Stef with Maria Sakarri *pic:Tennis World USA
Εγγονός και γιαγιά βλέπουνε ειδήσεις. Το δελτίο φθάνει στις στις αθλητικές ειδήσεις.Ο δημοσιογράφος πληροφορεί τους θεατές για τα νέα του Στέφανου Τσιτσιπά. "Ο Έλληνας τενίστας δεν τα κατάφερε στο ΑΤP τουρνουά, αλλά μπροστά του έχει την πρόκληση του Ρολάν Γκαρός. Εκεί στο πρώτο αγώνα αντιμετωπίζει τον Ισπανό Μουνάρ."Ο εγγονός λέει στη γιαγιά: " Άκουσες γιαγιά; Ο Τσιτσιπάς στο Ρολάν Γκαρός! Πρώτο παιχνίδι με Μουνάρ".Η γιαγιά απαντά: "Εμ τέτοιο ομορφόπαιδο που είναι, με μουνάρ' θα παίξει...Τι περίμενες δηλαδή;..Λογικό δεν είναι;" Ο εγγονός, οπαδός του τένις, 'βλέπει' τον Στεφ στον τελικό.:"Φαντάζεσαι γιαγιά..; Να περάσει Μουνάρ, Σίνερ, Τσίλιτς και όποιον άλλον βρει και στο τέλος...Ναδάλ! Επανέρχεται όμως η γιαγιά, με ...άπιαστο 'άσο': "Να βάλ παιδί μ', όχι ναδάλ...να-βαλ'!!! Στα 'παιχνίδια' θα μείνει; το παλληκάρ'; Δεν το νομίζω-καθόλου δεν το νομίζω. Θα βαλ' και θα το φχαριστηθεί με την ψυχή τ' !'".
Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020
Πλησιάζουν οι αμερικάνικες εκλογές- Ομογενείς, watch the f^$%k out: ψήφος στους αχυράνθρωπους ή στον έντιμο (και παίκτουρα του golf) πολιτικό, μουσικό και ιδιοκτήτη fast food (με το -συμβολικά...-μεγαλύτερο λουκάνικο) που χρόοοοονια τώρα αγωνίζεται για το καλό των αμερικάνων πολιτών και δη, των μεταλάδων;
Επτά δημιουργίες του Θεσσαλονικιού Κορνήλιου Ρουτσώνη
(1925 -2012)
Ο Θεσσαλονικιός γιατρός Κορνήλιος Ρουτσώνης υπήρξε συνεπής και ακούραστος καλλιτέχνης (ζωγράφος, φωτογράφος, ποιητής ). Δεν ακολούθησε όμως ποτέ επαγγελματική καριέρα ζωγράφου- απορροφήθηκε από την καθημερινότητα στα νοσοκομεία και στο ιατρείο του- και τη διδασκαλία της ιατρικής επιστήμης (υπήρξε καθηγητής νευρολογίας στο ΑΠΘ και συνιδρυτής της 1ης νευρολογικής κλινικής της Θεσσαλονίκης αλλά και του πανεπιστημιακού νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης).
Παρ΄ όλα αυτά δούλεψε επί χρόνια επαγγελματικά, απεικονίζοντας κυρίως
φυσικά τοπία, δημιουργώντας θαλασσογραφίες, ενώ ιδιαίτερο μέρος του
έργου του είναι αφιερωμένο σε σπίτια, εκκλησιές, δέντρα, αγροτεμάχια ή
στα παιχνιδίσματα των χρωμάτων και των σχηματισμών του ουρανού- σύννεφα,
ηλιοβασιλέματα κ.α.
Τα περισσότερα θέματα του - προτού τα επεξεργαστεί, χρησιμοποιώντας πότε τέμπερα, άλες φορές λάδι και στα πλέον "πρόσφατα" του, παστέλ, το οποίο αποτύπωνε με τα δάχτυλα του απευθείας στις διάφορες επιφάνειες (μια τεχνική που αποτελούσε δική του προσωπική "κατάκτηση" κατά κάποιον τρόπο)_που περιελάμβαναν κομμάτια ξύλου, φορμάϊκας, μετάλλων, υφάσματα, χαρτόνια από κούτες συσκευασίας και ότι άλλο τον εξυπηρετούσε - τα αντλούσε από τοπία που συνήθιζε να φωτογραφίζει, συνήθως ταξιδεύοντας.
Στη φωτογραφία, δούλεψε με υπομονή στο σκοτεινό θάλαμο του- ακόμη ένα καταφύγιο δημιουργίας και παράλληλα, προσωπικός χώρος ήρεμης απομόνωσης, ενδοσκόπησης και αποφόρτισης από μια επαγγελματική ζωή που απαιτούσε πολύ χρόνο και 'λεπτές' ισορροπίες -για αρκετά χρόνια και άφησε ένα σημαντικό, αλλά άγνωστο στο πλατύ κοινό έργο, καθώς συλλογές του ¨"κυκλοφόρησαν" σε στενό φιλικό και συγγενικό κύκλο .
Όσο για τις δημιουργίες του στη λογοτεχνία και την ποίηση ( ενδεικτικό είναι το γεγονός της φιλίας του με τους Γ.Ιωάννου, Ντ. Χριστιανόπουλο και Μ. Αναγνωστάκη) αυτές τις κράτησε σχεδόν ...μυστικές.
Συμμετείχε μαζί με άλλους ζωγράφους σε αρκετές ομαδικές εκθέσεις. Οι σημαντικότερες όμως στιγμές του υπήρξαν οι ατομικές του εκθέσεις του- στη γκαλερί 'Εξώστης' στη Θεσσαλονίκη το 1999 και μία ακόμη στο πλαίσιο του ΄Σάνη φεστιβάλ' στη Χαλκιδική, το Σεπτέμβρη του 2002.