.

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019

Eίχαμε τα λύματα, έρχονται και τα βλήματα: Καλυφθείτε! Ο Κώστας 'Καράτε kid'(bong-dan-oz)' Μπογδάνος προαλείφεται για...4EVER πολιτικός. *από τον...καλλιτεχνικό χώρο η νέα φουρνιά-χα!-πολιτικών-α πα πα πα....
 no comment...(pic Προλογος)

   by DK R
 Σα βόμβα μεθανίου "έσκασε" η είδηση της πρόθεσης του Κώστα Μπογδάνου να εμπλακεί στην πολιτική. Η αποκάλυψη που συγκλόνισε τον πλανήτη και την οποία ο (φερόμενος ως) δημοσιογράφος/τηλεοπτικός αστήρ  εκτόξευσε σαν απειλή πρώτου μεγέθους προς τους απανταχού ηγέτες ανά την υφήλιο, έγινε στην εκπομπή της διεθνούς κύρους δημοσιογράφας (και συζύγου του Νίκου-'βασανίζομαι'- Ευαγγελάτου ):Τατιάνας Στεφανίδου μετά από την ερώτηση της:: "Κώστα μου, τελικά τι διαλέγεις; Δημοσιογραφία ή πολιτική;".
   Η απάντηση του πάντοτε αεικίνητου και trendy βασιλιά του ανασηκώματος των μανικιών των κοστουμιών, του τριψίματος της μύτης (λες κι έχι πιει εκείνες τις βρωμιές-ξέρετε...), του απαλού τριψίματος των αυτιών (λες και αυτοτιμωρείται υποσυνείδητα) αλλά και πλείστων όσων άλλων συνεχών κινήσεων που συνοδεύουν τις εμφανίσεις του στο γυαλί ( 'παίξιμο' δακτύλων, ανασήκώμα του ενός φρυδιού, γούρλωμα των οφθαλμών και...χμ...αστο αυτό...δεν είμεθα σίγουροι ) ήταν:"Πολιτική φυσικά...Μάχιμος!"- και η απάντηση του ήταν εμφατική, γεμάτη αυτοπεποίθηση και συνοδεύθηκε από το έντονο σφίξιμο της γροθιάς του (σα να έδειχνε στους πιθανούς επίδοξους 'κυρίους' που περιμένουν να τον χαιρετήσουν με χαρά σε περιοχές σαν τα Εξάρχεια, τον Κορυδαλλό, το Περιστέρι, την Κυψέλη, το Ζεφύρι, το Αιγάλεω, το Νέο Κόσμο, την Ομόνοια, τα ΒΠ, τα ΝΠ, τα ΝΑΠ και όλη την Αθήνα βασικά...για να του δώσουν και τα αυτόγραφα τους-ένας ένας παιδιά...!).
ένα βυτιοφόρο τι να σου κάνει; εδώ χρειάζεται στόλος-πολλά τα σκατά, Άρη
   Περιττό να πούμε πως, σύμφωνα με πληροφορίες μας, έχει ήδη συσταθεί μυστική συνάντηση του Συνεταιρισμού, (των τέως Illuminati δηλαδή ) ενώ στη χώρα μας που κατέστη παικταράς πλέον στη διεθνή γεωπολιτική σκατιέρα, άπαντες οι πολιτικοί ηγέτες των 'κωμάτων' συναντήθηκαν άμεσα- οι μεν αριστεροί στου Θανάση και οι δε δεξιοί απέναντι στου Μπαϊρακτάρη.
  Αφού περιδρόμιασαν τον άμπακο και δηλητηριάστηκαν και με τσίπουρο "από το καλό...του μπατζανάκη του ξαδέλφου της γκόμενας της μεγάλης αδελφής του μπαμπά της Ντίνας της κατσίκας του Ηλία από το χωριό...να εδώ στο Βοτανικό...300 μέτρα παρακάτω λέμε..." αποφάσισαν να το διαλύσουν...το κράτος, εννοείται.
   Και ο Τραμπ όπως μάθαμε χέστηκε τόσο, που βούλωσε η hi tech τουαλέτα που του έστειλε ο Elon Musk για να στέλνει τις κουράδες του στο διάστημα...Άσε μας ρε Κωστάκη- θες και πολιτική. Κοίτα κει να μάθεις τη νέα σύζυγο να στρίβει το κεφάλι. Δε μας έφτανε ο Θεοδωράκης που έκαψε την καριέρα του που για να σβήσει έπεσε στο ποτάμι.
''λες να φάω κι άλλες μάπες'';;; (pic:taneagr)
   Τώρα έρχεται και το πουλέν του εκάστοτε υπερμεγιστάνα της χώρας να πάρει 'νουμεράκι' και να εμφανιστεί στο γκισέ της βουλής λέγοντας (κάτι σαν...): "Γειά σας κυρίες και κύριοι, είμαι εδω, στη διάθεση σας, ΕΓΩ και έσκασα μύτη για να σώσουμε τη χώρα όλοι μαζί. Είμαι μάχιμος και μάξιμος και ουδέποτε ανατάξιμος. Κοιτώ μπροστά και ποτέ πίσω γιατί ξέρω πως θα τις φάω τις φάπες μου και θα αναγκαστώ να παραγγείλω κολάρο από τον Βερσάτσε που ΔΕΝ δολοφονήθηκε- το ''έγκλημα'' σκηνοθετήθηκε από τον Ryan Murphy για να γυριστεί το αριστούργημα (σ.σ. άλα τις Κώτσο...) με την ιστορία του αγαπημένου μου μόδιστρου. Γι αυτό και γω υπόσχομαι πως θα κάθομαι σε μια καρέκλα και απλά θα σας σπάω τ αρχίδια με κινήσεις για 'χετε να βλέπετε και να περνάτε την ώρα σας."
Αμαν, αμαν...ε ρε γλέντια και χοροί...στο μπουρδ^&$ο τη Βουλή (pic:Matrix24)
    Κώστα ενα έχω να σου πω: άσε την πολιτική, σε ψάχνει ο Κουδουνάτος από τον τελευταίο κύκλο της σειράς American Horror Story-και τότε χέσε το κολάρο....;. Θα μείνεις χωρίς αυτί να τρίβεις και για να σου τραβάνε όσοι δε χρειάζεται δα και να σε σαπακιάζουν...μια επίπληξη αρκεί-ίσως και κανά καριολίκι. Νομίζω.
   Για να μη μας προκύψει και νέος αστέρας της επικίνδυνης και δόλιας δημοσιογραφίας. Σαν τον άλλονε, τον ψηλό, το ομορφόπαιδο της πού&^%ς. Φτάνουνε τα λαμόγια που ΕΜΕΙΣ, οι πρώτοι μπαγλαμάδες παγκοσμίως ψηφίζουμε-να πληρώνουμε και τα τσιράκια τους τώρα; Και τους σωφέρ-δήθεν συνδαιτημόνες τους...- του αυτοκινήτου που τους δώρισαν και του γεύματος που τους κέρασαν και της κυρίας ή του κυρίου που τους 'πάσαραν' ως ...μέντορες;
   Je ne veux pas, I'll pass, No merci...mr Bong-dan-ωχ(ωχ-ωχ)....
...όχι...δεν το'κανα εγώ-αυτός εδώ ήτανε..."-τέτοια θα'χουμε ΑΝ...!
 *ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟΥ (την κάτσαμε τη βάρκα):Ορίστε; ΚΑΙ ο Ρουβάς...; Στη σειρά, παιδιά και μη σπρώχνεστε...*ας μη θίγουμε υπολήψεις από τώρα...αλλά κάποιους-ες υποψιαζόμαστε...από τη μεταξύ τους ζήλεια, ξέρετε τώρα...έχει να πέσει ΠΟΛΥ γέλιο...) Γι αυτό πάντως εγώ θα ψήφιζα μεταξύ Σεφερλή, Λιακόπουλου και Tus.

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

                       Chinese Democracy 
                                        plus:: GNRs "Catcher In The Rye" instrumental version
pic by Dallas Morning News
  Δε θα πρέπει να μας σοκάρει πια η Κίνα αλλά εμείς οι ίδιοι που έχουμε ουσιαστικά αποδεχθεί αντίστοιχους ρυθμιστικούς περιορισμούς ενώ πιστεύουμε ότι διατηρούμε την πλήρη ελευθερία μας και ότι τα δικά μας media μας βοηθάνε να εκπληρώσουμε τους στόχους μας. Τουλάχιστον στην Κίνα οι άνθρωποι έχουν πλήρη συνείδηση της χειραγώγησης που υφίστανται.
  Η συνολική εικόνα που προκύπτει, σε συνδυασμό με αυτά που γνωρίζουμε για τις πρόσφατες εξελίξεις στη βιογενετική (τη συνδεσμολογία του ανθρώπινου εγκεφάλου κλπ.), συνιστά ένα πλαίσιο νέων μορφών κοινωνικού ελέγχου που κάνει τον παλιό καλό «ολοκληρωτισμό» του 20ου αιώνα να μοιάζει παρωχημένη και αδέξια μηχανή ελέγχου των  μαζών,                                     

  Το μεγαλύτερο επίτευγμα αυτού του νέου γνωστικο-στρατιωτικού συμπλέγματος είναι ότι δεν είναι απαραίτητη πλέον η ευθεία και προφανής καταπίεση: τα άτομα καθοδηγούνται πιο αποτελεσματικά προς την επιθυμητή κατεύθυνση όταν εξακολουθούν να αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους ελεύθεροι και αυτόνομοι διαχειριστές της ίδιας τους της ζωής. Αυτό είναι ίσως και το πιο σημαντικό δίδαγμα από τα Wikileaks: η ανελευθερία μας είναι πιο επικίνδυνη όταν βιώνεται ως το μέσο μιας υποτιθέμενης ελεύθερης έκφρασης – τι μπορεί να είναι πιο ελεύθερο από την ακατάσχετη ροή επικοινωνίας η οποία επιτρέπει σε κάθε άτομο να δημοσιοποιεί τις απόψεις του και να στελεχώνει εικονικές κοινότητες με βάση την ελεύθερη βούληση;
pic by TRANSCEND International
   Ο Ασάνζ είχε δίκιο στο περιέργως αγνοημένο βιβλίο του "When Google Met WikiLeaks" (Όταν η Google συνάντησε τα Wikileaks, 2014) όταν έγραφε ότι για να κατανοήσουμε πώς χειραγωγούνται οι ζωές μας σήμερα και πώς αυτή η χειραγώγηση ερμηνεύεται ως ελευθερία, θα πρέπει να εστιάσουμε ακριβώς στη σκιώδη σχέση ανάμεσα στις ιδιωτικές εταιρείες που ελέγχουν την επικοινωνία μας και στις κρατικές μυστικές υπηρεσίες.

   Αφότου ξέσπασε τα σκάνδαλο της Cambridge Analytica, όλες οι προσπάθειες της εξουσίας έχουν επικεντρωθεί στην παρουσίασή του ως μεμονωμένης περίπτωσης «κατάχρησης» εκ μέρους συγκεκριμένων ιδιωτικών εταιρειών – απουσιάζει όμως από την εξίσωση το ίδιο το κράτος και ειδικότερα οι μηχανισμοί αυτού που αποκαλούμε «βαθύ κράτος».

  Τα Wikileaks ήταν μόνο η αρχή και το σύνθημά μας πρέπει να είναι Μαοϊκού τύπου: αφήστε εκατό Wikileaks να ανθίσουν... Θα υπάρξουν πολλά χτυπήματα κάτω από τη ζώνη σ' αυτή τη μάχη. Θα κατηγορηθούμε ότι παίζουμε το παιχνίδι του εχθρού (όπως η καμπάνια εναντίον του Ασάνζ ως υπηρέτη του Πούτιν), αλλά θα πρέπει να το συνηθίσουμε και να ανταποδώσουμε αναλόγως.

απόδοση by DK®️
Με στοιχεία από τον Independent //////// Πηγή: www.lifo.gr
To αμερικάνικο HARDCORE *1980 -1986
- Η ιστορία μιας φυλής.
pic by 8Tracks
Δυο λόγια για τη μουσική σκηνή που έβαλε τα πράγματα στη θέση τους όταν το rοck αργοπέθαινε στις αρένες.
 by  DK®️ 
 Το νυχτερινό σχολειό του hardcore. Kάπως έτσι θα μπορούσε κανείς να αποκαλέσει ή να χαρακτηρίσει αν προτιμάτε την εξαιρετική δουλειά του σκηνοθέτη Paul Rachman και του δημοσιογράφου-dj-συγγραφέα Steven Blush (βιβλίων σχετικών με το rock n' roll, από το punk και ως το hardcore hair metal..) υπό τον τίτλο 'Hardcore 1980-1986, A ribal History).
 To βιβλίο πρωτοκυκλοφόρησε το 2001 μέσα από το blogspot "The evening Class" και ουσιαστικά ήταν μια συζήτηση σπουδαστών με τους δημιουργούς της ιστορίας της μουσικής που ξεπήδησε τόσο μέσα από τα κέντρα των αμερικάνικων μεγαλουπόλεων, όσο και από τα προάστια της μεγαλοαστικής και της μέσης τάξης αλλά και από την 'κοινωνία' των white trash κοινοτήτων που επιβίωναν περιφερειακά των αστικών κέντρων σε ολόκληρη την αμερικάνικη επικράτεια.
pic by Green Room Radio
Το 'HARDCORE '80...-'86, A Tribal History') επανεκδόθηκε το 2010 και αποτελεί, μαζί με το οπτικό υλικό που το συνοδεύει (συνεντεύξεις με τους πρωτοπόρους της hardcore σκηνής των ΗΠΑ την περίοδο 1980-85, όταν δηλαδή ξεδίπλωσαν την οργή τους, το ταλέντο τους και τον αυθορμητισμό τους όλα εκείνα τα συγκροτήματα που μέσα από μια DIY αισθητική ''επαννεκίνησαν' τη rock μουσική, βγάζοντας την από το τέλμα της arena rock που επικρατούσε τότε, και την πήγαν πολύ, πάρα πολύ μπροστά) όχι απλά μια εξιστόρηση εκ των έσω αλλά ένα πραγματικό μνημείο, μια παρακαταθήκη για το ''πάμε παρακάτω...'' οιασδήποτε χρονικής και παράλληλα, κοινωνικής συγκυρίας. Λογοτεχνικά δε, ΄ξεσηκώνει' όλους όσους αγαπούν τη rock n'roll, ανεξαρτήτως ιδιαίτερων προτιμήσεων περίπου τόσο όσο το είχαν καταφέρει πριν από πολλά χρόνια, οι New York Dolls,οι Ramones,οι Stooges, οι Televisiοn ή ακόμη παλιότερα οι Velvets. 
  Για να μην κουράζουμε με τη συνέντευξη-ποταμό των δυο δημιουργών της δουλειάς αυτής, παραθέτουμε ένα trailer-άκι για να μπείτε στο 'τριπάκι', λίγο πριν από το τέλος του αποσπάσματος τη γνώμη του P. Rachman σχετικά με το τι συνέβαινε τότε- συνοπτικά τρόπον τινά- και στο τέλος...τέλος απλά απολαύστε ολόκληρο το ντοκυμαντέρ για την τόσο δημιουργική και -το λιγότερο- εκρηκτική, από κάθε άποψη, περίοδο.
pic by Amazon reocine.blogspot.com
Απλά προσέξτε, αν θέλετε, τις ομοιότητες και τις συνθήκες ίσως, της τότε εποχής-πολιτικά, κοινωνικά, πολιτιστικά και πάνω απ' όλα 'μουσικά',  με την παρούσα, σημερινή κατάσταση, τόσο στη Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο τις 'αφορμές' που συχνά πυκνά προκύπτουν, προλειαίνοντας το έδαφος και (το κυριότερο) τις προοπτικές που ΠΑΝΤΟΤΕ υπάρχουν και "περιμένουν" τις συνθήκες, την τόλμη κάποιων-συνήθως- λίγων,(αρχικά τουλάχιστον) και την ταυτόχρονα αναπτυσσόμενη δυναμική που την κατάλληλη στιγμή θα αποτελέσει, όπως ιστορικά έχει αποδειχθεί, την αρχική σπίθα ή την αφετηρία αν προτιμάτε, για το καινούργιο και το ανατρεπτικό.
(TRAILERS: *MVDEntertainmentPrg -*hardcore star)
"Το κοινό τώρα είναι εγκλωβισμένο.(σ.σ. ακόμη και αν) Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κάνεις οτιδήποτε καθώς υπάρχουν το διαδίκτυο. το My Space και τα e-mails- έτσι σε εγκλωβίζουν οι μεγάλες εταιρείες.
Στα τέλη της δεκαετίας του '70 ή στις αρχές των '80s, στην αυγή αυτού του κινήματος οι εταιρίες σχεδίασαν μια παρόμοια οπτική (σ.σ.επιχειρώντας να συμμετέχουν στα του κινήματος) μόνο και μόνο για να μας το πουλήσουν με το δικό τους τρόπο.Σήμερα, ενώ μπορούμε να "γκρεμίσουμε τον τοίχο" και να ουρλιάξουμε δυνατά και να φωνάξουμε και να διαμαρτυρηθούμε με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά πρέπει να γκρεμίσουν άλλους δέκα τοίχους. Πρέπει να είναι πιο επιθετικά. Πρέπει να ακούγονται πιο δυνατά.

    ---'Αυτό που στ' αλήθεια πρέπει να πουν είναι 'δεν θέλουμε όλη αυτή τη σαβούρα που μας κάνετε να νομίζουμε πως θέλουμε ή το να μας λέτε τι μας αρέσει.'---
pic by nightflite.com
 ************************ 
Στο σκληροπυρηνικό κίνημα αυτά όλα ήταν ξεκάθαρα. Δε θέλουμε αυτή τη σκατένια μουσική πλέον. Δε γουστάρουμε το Ronald Reagan να πηγαίνει τη χώρα πίσω στο 1955-αυτό μοιάζει με ...ανέκδοτο. Είναι μούφα. Ξέρουμε πως δεν είναι αλήθεια.
  Έχουμε αυτή τη νέα μουσική, αυτή τη νέα φωνή και αυτό σημαίνει κάτι για εμάς και ξέρουμε πως είναι ξεχωριστό.
  Μας ενεργοποίησε και μας έδωσε το 'καύσιμο' για να πιστέψουμε πως αυτό που ξεκινούσαμε, όσο μικρό κι αν ήταν, είχε κάτι το 'ερεθιστικό' και κυρίως την ηθική του να βοηθήσει κανείς τους φίλους του.  
  
------ Γιατί όλοι έπρεπε να βοηθήσουν για να συμβούν ατές οι συναυλίες τα απογεύματα της Κυριακής.ΌΛΟΙ. Έπρεπε να βρεθείς εκεί, να τρέξεις, να βοηθήσεις ακόμη και τξ μπάντα την ίδια να καταφέρει να φτάσει στον τόπο της συναυλίας. Υπήρχε μια αίσθηση συμμετοχής σε μια 'κοινότητα'. Στ' αλήθεια...στηρίζονταν όλοι μεταξύ τους για να κάνουν όλο αυτό το happening πραγματικότητα γιατί αλλιώς απλά δε θα συνέβαινε. Υπάρχουν πολλές δυνάμεις εναντίον σου που έπρεπε να ξεπεράσεις"------
                             
  *documentary by SONY Pictures

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

Chaos-'BackIntheSaddle'-agaiaiain...Hello there!
Φυσικά δεν περιμένουμε loads o likes, αλλά αγάπη ή μίσος...σαν την μπάντα που έγραψε το super hit με τον προαναφερθέντα τίτλο. Η τους αγαπάς ή τους μισείς.Ξέρετε που θα μας βρείτε Ν.Ε.Υ.
 |*YΓ. Το clipάκι που συνοδεύει την kind of επαννεκίνηση μας "προκρίθηκε" έναντι άλλων διασκευών. Εννοείται πως οι πλέον ενδιαφέρουσες θα αναρτηθούν λίαν συντόμως/ guaranteed 2blow yo' ears. ABSOLUTELY.
  Επανερχόμαστε σύντομα με κείμενα, φωτογραφίες και μουσικές, ΌΛΑ σχετικά με punk και hardcore. C ya. PEACE.
YouTube

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

Dave Laing "Λόγος και σημασία στο πανκ ροκ" incl. clips by The Pistols, Sham 69, MC5, NY Dolls

pic by "All That\s Interesting" The Rise Of The New York's Punk Scene In Photographs

I don't want a holiday in the sun
I wanna go to the new Belsen
I wanna see some history
Cos now I gotta reasonable economy
   Λίγα τραγούδια αγάπησα στη ζωή μου όσο το «Holidays In The Sun» των Sex Pistols, ένα εμβληματικό πανκ αριστούργημα, ένα «ηχόσημο» της εποχής του. Αν και το έχω ακούσει χιλιάδες φορές (πάντα με την ίδια ευχαρίστηση), αν και είδα να το παίζουν μπροστά στα μάτια μου πριν από μερικά χρόνια οι ίδιοι οι Pistols με την αρχική σύνθεσή τους, ξαφνιάστηκα όταν διάβασα την ανάλυση του διάσημου τραγουδιού στο βιβλίο του Dave Laing που κυκλοφόρησε πρόσφατα μεταφρασμένο στα ελληνικά. Την ανάλυση δηλαδή των αλλόκοτων στίχων που έγραψε ο Jonny Rotten στην τρυφερή (τρόπος του λέγειν, στην περίπτωσή του…) ηλικία των 19 ετών.
   Ο Βρετανός δημοσιογράφος, συγγραφέας και πανεπιστημιακός ερευνητής Dave Laing υποστηρίζει ότι για να γίνουν πλήρως αντιληπτοί οι στίχοι του Rotten είναι απαραίτητο «να θεωρήσουμε την “κατακερματισμένη” αφηγηματική φόρμα των στίχων ως ένα καθαυτό σύμπτωμα μιας κατάστασης ψυχολογικής διαταραχής».
   Αναζητώντας συνδέσμους ανάμεσα στις λέξεις των στίχων, ο Laing αποκρυπτογραφεί τον ποιητικό κόσμο του νεαρού Λονδρέζου πανκ και καταλήγει στο συμπέρασμα ότι στο τραγούδι των Sex Pistols εμπεριέχονται η ναζιστική θηριωδία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου (αναφορά στο στρατόπεδο συγκέντρωσης Μπέργκεν-Μπέλζεν), το μεταπολεμικό γερμανικό οικονομικό θαύμα («η συνετή οικονομία»), η συνολική ευρωπαϊκή ιστορία του 20ού αιώνα και η παραπληγική οικονομία της βρετανικής εργατικής τάξης· όλα αυτά μέσα στο θρυλικό τετράστιχο. Καταπληκτική ανάλυση.
                      Το πανκ στο μικροσκόπιο

   Το βιβλίο αυτό γράφτηκε το 1985 και θεωρήθηκε η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ένδοξη εποχή του βρετανικού πανκ. Ένα είδος μουσικής που εκτός από την ανατροπή δεδομένων στην ίδια τη μουσική βιομηχανία, γεγονός που επίσης αναλύεται στο βιβλίο, αποτελεί κατά τον συγγραφέα έναν «προσωρινό σχηματισμό λόγου» με απίστευτα ευρύ πλάτος και βάθος σημαινόντων.
   Έτσι, στο πλαίσιο της ανάλυσής του, με βάση έναν μεγάλο όγκο τραγουδιών, άλμπουμ και συγκροτημάτων, αλλά και πληθώρας δεδομένων (δηλώσεις στον Τύπο και άρθρα εποχής,

                                                     
  Έτσι, στο πλαίσιο της ανάλυσής του, με βάση έναν μεγάλο όγκο τραγουδιών, άλμπουμ και συγκροτημάτων, αλλά και πληθώρας δεδομένων (δηλώσεις στον Τύπο και άρθρα εποχής, προσωπικές αναμνήσεις, συνεντεύξεις με τις μπάντες κ.ά.) προσωπικές αναμνήσεις, συνεντεύξεις με τις μπάντες κ.ά.), ο Laing θα ασχοληθεί όχι μόνο με την ποίηση στους στίχους του πανκ, αλλά και με την ονοματοδοσία των συγκροτημάτων, τις αισθητικές επιλογές των μελών τους, την «παρενδυσιακή» πλευρά του πανκ (Damned, Adam Ant, Siouxsie and the Banshees κ.ά), το μικροκλίμα των συναυλιών, την ανθρωπογεωγραφία των φυλών που τις παρακολουθούν, τη φωνητική εκφορά των μηνυμάτων αλλά και τη μουσική αυτή καθεαυτή.
  Βασισμένος στις αρχές της σημειολογίας, έτσι όπως αυτή αναπτύχθηκε από τους επιφανείς Γάλλους γλωσσολόγους, αλλά και με τη βοήθεια της κοινωνιολογίας, της ανθρωπολογίας, ακόμα και της οικονομίας (όταν θα αναλύσει την ταξική διαστρωμάτωση του πανκ), ο Laing βάζει στο επιστημονικό μικροσκόπιο, πρώτος εδώ και 35 χρόνια, ένα μουσικό κίνημα που έκτοτε δεν έπαψε ποτέ να απασχολεί τα media αλλά και τα πανεπιστήμια και να παράγει συνεχώς γνώση.
   Η περίφημη συνέντευξη των Pistols στο κανάλι Thames Television, διάρκειας μόλις 100 δευτερολέπτων, που ήταν αρκετά για να πλακωθούν οι Matlock, Jones και Rotten στα μπινελίκια με τον τηλεπαρουσιαστή, ο οποίος διέκοψε την εκπομπή εκτοξεύοντας τη φήμη της μπάντας, είναι ένα από τα περιστατικά που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας για να αναδείξει ζητήματα «δημόσιας αορατότητας», «ιδιωτικής κατανάλωσης του πανκ», στιγματισμού κ.λπ.

  Το υπέροχο τραγούδι «If The Kids Are United» των Sham 69 (το ακούσαμε πρόπερσι παιγμένο από τους ιστορικούς Angelic Upstarts στο υπόγειο του «Αν»), δίνει την αφορμή στον συγγραφέα να επιχειρηματολογήσει για την πολιτική αμφισημία του προλεταριακού πανκ και να σχολιάσει τη μετάλλαξη μιας μερίδας συγκροτημάτων με αριστερές (μουσικές και πολιτικές) καταβολές σε εκπροσώπους ρατσιστικών ιδεών κ.ά. 
               Για πανκς, ρόκερς και βιβλιόφιλους
   Οι φίλοι του πανκ θα λατρέψουν το βιβλίο, καθώς μέσα σε αυτό εξετάζεται από έναν φιλικό παρατηρητή η αγαπημένη μουσική τους και συνολικά ο υποπολιτισμός στον οποίο αισθάνονται ότι αποτελούν μέλη.
   Για τους λοιπούς φίλους της ροκ είναι μια καλή ευκαιρία να εντρυφήσουν σε ένα μουσικό ιδίωμα –και όλα τα συμπαρομαρτούντα του– που άλλαξε τη ροή της παγκόσμιας ροκ, που ανέδειξε μια νέα αισθητική, ψήγματα της οποίας απαντιούνται έκτοτε σχεδόν παντού μέσα στη μεγάλη οικογένεια της ροκ μουσικής.
   Αλλά ταυτόχρονα, εισήγαγε στο ροκ και τη νεανική κουλτούρα συνολικά την ιδεολογία (και πρακτική) του Do it yourself.Αλλά και για τους λοιπούς βιβλιόφιλους, το One Chord Wonders (τραγούδι των Adverts αλλά και παράφραση του όρου one hit wonders, που υποδηλώνει τις μπάντες που μπήκαν για μια και μόνη φορά στους καταλόγους επιτυχιών μ’ ένα τραγούδι τους και χάθηκαν στη λήθη των χρόνων) είναι μια υπέροχη, εμπεριστατωμένη ανάλυση των κοινωνικών και ανθρωπογεωγραφικών όρων που διαμόρφωσαν το βρετανικό πανκ.
   To βιβλίο, το οποίο μετέφρασε ο Αλέξης Καλοφωλιάς, μπασίστας, τραγουδιστής και εκ των συνθετών των Last Drive (και των Thee Holy Strangers), γνώστης ο ίδιος των όρων και των ιδιωμάτων της γραφής του Laing, περιέχει επίσης ένα χρονολόγιο με συνοπτική καταγραφή των γεγονότων που αναφέρονται (καλύπτει την περίοδο 1975-1980), ένα παράρτημα με επιλεγμένη δισκογραφία, καταλόγους πωλήσεων singles με αναφορά στα πανκ τραγούδια της εποχής κ.ά. Απαραίτητο ανάγνωσμα για όσους νιώθουν ότι η μουσική είναι κάτι περισσότερο από μερικά ακόρντα, μερικούς δίσκους κι ένα πικάπ.
                                    Θανάσης Αντωνίου     από το /diastixo.gr
https://diastixo.gr/kritikes/meletesdokimia/12555-dave-laing-punk-rock
Λόγος και σημασία στο πανκ ροκ
One Chord Wonders
Dave Laing
Πρόλογος: TV Smith
μετάφραση: Αλέξης Καλοφωλιάς
εκδόσεις Κουκκίδα

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019


Ευτυχής είναι ο άνδρας εκείνος, ο οποίος έχει αγαθήν γυναίκα. Ο αριθμός των ετών της ζωής του θα είναι διπλάσιος. Γυναίκα ευγενούς χαρακτήρος και σθεναρή ευφραίνει τον άνδρα της, τα δέ έτη της ζωής του θα τα γεμίση με ειρήνην. Γυναίκα αγαθή είναι αγαθόν δώρον, που προσφέρεται από τον Κύριον εις εκείνους οι οποίοι τον φοβούνται. Του πλουσίου και του πτωχού η καρδία είναι χαρούμενη, και εις κάθε περίστασιν το πρόσωπόν των είναι ιλαρόν, εάν έχουν ενάρετον σύζυγον...(Σοφία Σειράχ κς΄ 1-4)
Όμως η χάρις (δηλαδή η ψυχική ευγένεια και καλωσύνη) της συζύγου τέρπει τον άνδρα της. Η δέ ορθοφροσύνη και η καλή διαγωγή της θα στερεώσουν και θα θρέψουν τα οστά του. Δωρεά Θεού είναι γυναίκα σιωπηλή. Δεν υπάρχει δέ αντάλλαγμα μιάς γυναικείας ψυχής, μορφωμένης κατά Θεόν. Η εντροπαλή και συνεσταλμένη σύζυγος είναι διπλή χάρις παρά του Θεού, και δεν υπάρχει ζύγι ικανόν να σταθμίση την αξίαν της εναρέτου αυτής ψυχής. Όπως ο ανατέλλων ήλιος εις τα ύψη του ουρανού του Κυρίου, έτσι και το ψυχικόν κάλλος της εναρέτου γυναικός λάμπει μέσα εις τον στολισμόν της οικίας της. Όπως λάμπει ο λύχνος επάνω εις την ιεράν επτάφωτον λυχνίαν, έτσι ακτινοβολεί και η ωραιότης του προσώπου της εις το καμαρωτόν σώμα της. Όπως είναι οι χρυσοί στύλοι επάνω εις τα αργυρά βάθρα των, έτσι και οι ωραίοι πόδες στηρίζουν το καλοδεμένον στήθος, το ωραίον σώμα της.» (Σοφία Σειράχ κς΄ 13-18) «Γυναίκα άξιαν ποιος θα ημπορέση να βρή; Μια τέτοια γυναίκα είναι πολυτιμωτέρα και από τους πολυτίμους λίθους. Εις αυτήν έχει πεποίθησιν και στηρίζεται με θάρρος η καρδία του ανδρός της. Μια τέτοια γυναίκα δεν πρόκειται να ξεμείνει από αγαθά λάφυρα. Καθ’ όλον της τον βίον εργάζεται διά το καλόν του ανδρός της. Μαζεύοντας μαλλί και λινάρι, κατασκευάζει με τα ίδια της τα χέρια πράγματα χρήσιμα διά το σπίτι. Ομοιάζει με το πλοίον, το οποίον μεταφέρει εμπορεύματα από μακρυνάς περιοχάς. Έτσι και αυτή συγκεντρώνει τον πλούτον της διά το καλόν του σπιτιού. Εξυπνά πολύ πρωί, νύχτα. Ετοιμάζει και δίδει τροφάς εις τους ανθρώπους του σπιτιού της, κανονίζει δέ τα έργα των υπηρετριών. Όταν εύρη κάποιο καλό χωράφι, το αγοράζει και με τους κόπους των χειρών της το καλλιεργεί, το φυτεύει, το μεταβάλλει εις αγρόκτημα αποδοτικόν. Αφού ζώση καλά την μέσην της, εργάζεται με τα χέρια της έντονα και με ζήλον εις το έργον της. Εδοκίμασε και απέκτησε προσωπικήν πείραν, ότι είναι καλόν να εργάζεται κανείς. Διά τούτο και ο λύχνος της δεν σβήνει καθ’ όλον το διάστημα της νυκτός. Απλώνει τα χέρια της εις όλα, όσα συμφέρουν και εξυπηρετούν το σπίτι. Ειδικώτερα τα χέρια της τα στηρίζει εις το αδράχτι, το οποίον και συνεχώς εργάζεται. Αλλά ανοίγει τα χέρια της και απλόχερα δίδει εις τους πτωχούς. Δίδει εις τον στερούμενον από τον καρπόν των χειρών της. Ο σύζυγός της, εάν απουσιάση επί τι χρονικόν διάστημα, δεν ανησυχεί και δεν μεριμνά διά τα έργα και τα πράγματα του σπιτιού. Διότι όλοι οι εν τω οίκω της είναι καλά ενδεδυμένοι. Διπλάς χλαίνας έκαμε διά τον σύζυγόν της. Λινά λευκά ενδύματα και ενδύματα πορφυρά ητοίμασε διά τον εαυτόν της. Περίβλεπτος και αξιοθαύμαστος γίνεται ο σύζυγός της εις τας πύλας των τειχών της πόλεως, όταν παρακάθηται εις συνέδριον με τους γεροντοτέρους άνδρας της χώρας. Αυτή κατασκευάζει σινδόνας, τας οποίας πωλεί εις τους Φοίνικας. Κατασκευάζει και ζώνας, τας οποίας πωλεί εις τους Χαναναίους. Έτσι αυτή με την εργασίαν και την καλήν συμπεριφοράν της αποκτά δύναμιν και ευπρεπή εμφάνισιν. Θα ευφρανθή κατά τας ημέρας των γηρατειών της. Ανοίγει το στόμα της και ομιλή πάντοτε μετά προσοχής, σύμφωνα με τον νόμον του Θεού· έχει θέσει τάξιν εις την γλώσσαν της. Το σπίτι της είναι στεγνό, χωρίς υγρασίαν και σταλάγματα της βροχής· είναι αναπαυτικό. Ψωμί οκνηρίας και τεμπελιάς δεν έφαγε ποτέ. Και το στόμα της το ανοίγει με σοφίαν και σύνεσιν, σύμφωνα με τους θείους και ανθρωπίνους νόμους. Ευλογήθηκε από τον Θεόν η φιλανθρωπία και η καλωσύνη της. Και χάρις εις την ευλογίαν του Κυρίου ανέστησε τα τέκνα της. Αυτά επλούτησαν και ο σύζυγός της την επήνεσε (και της είπε) : Πολλαί γυναίκες απέκτησαν πλούτον, πολλαί απέκτησαν δύναμιν, σύ όμως έχεις ξεπεράσει όλας. Αι φιλαρέσκειαι της γυναικός είναι ψεύτικα πράγματα και το κάλλος της είναι προσωρινόν και παροδικόν. Διότι μόνον η συνετή και φρόνιμος γυναίκα ευλογείται από τον Θεόν. Ας υμνή δέ αυτή και ας δοξάζη τον φόβον του Κυρίου. Επαινέσατε και σείς αυτήν. Δίκαιον είναι και ο σύζυγός της να εγκωμιάζεται δι’ αυτήν εις τας πύλας των τειχών της πόλεως, όπου γίνονται αι συγκεντρώσεις.» (Παροιμίαι λα΄ 10-31) «Γυναίκα κοσμημένη με ηθικά χαρίσματα γίνεται αφορμή και αιτία δόξης διά τον σύζυγόν της. Εξ αντιθέτου η γυναίκα η οποία μισεί και αποστρέφεται την δικαιοσύνην και την αρετήν, γίνεται αιτία και εστία καταφρονήσεως και εξευτελισμού διά τον άνδρα της.» (Παροιμίαι ια΄ 16) «Γυναίκα ευγενούς χαρακτήρος και σθεναρή είναι στέφανος δόξης διά τον άνδρα της. Εξ αντιθέτου, η κακότροπος γυναίκα καταστρέφει τον άνδρα της, όπως ο σκώληξ κατατρώγει το ξύλον.» (Παροιμίαι ιβ΄ 4) «Αι σοφαί γυναίκες έκτισαν (με την νοικοκυρωσύνην) και ανέδειξαν τα σπίτια και την οικογένειάν των, ενώ η άμυαλος γυναίκα εξεθεμελίωσε με τα ίδια της τα χέρια το σπίτι της.» (Παροιμίαι ιδ΄ 1) «Εκείνος που ευρήκε γυναίκα αγαθήν, επέτυχε πολλάς ωφελείας και κέρδη. Επήρε από τον ίδιον τον Θεόν ήρεμον και ευχάριστον ζωήν. Όποιος όμως διώχνει την αγαθήν γυναίκα του, διώχνει μαζή με αυτήν και τα αγαθά.» (Παρομίαι ιη΄ 22-22α)

Σάββατο 10 Αυγούστου 2019

Φρίκη σε νεκροταφείο του Ναυπλίου. Βρέθηκε νεκρό έμβρυο ποντικιου εκτός τάφου


Φρικιαστικές στιγμές σύμφωνα με πληροφορίες έζησαν το απόγευμα της Παρασκευής Οι γυναίκες στο νεκροταφείο έμειναν άναυδες όταν αντίκρισαν το αποκρουστικό θέαμα, σε φρεσκοσκαμμένο και εκτός τάφου, μέσα σε μαύρη σακούλα, το πτώμα ενός νεκρού εμβρύου.Τρομοκρατημένες από το θέαμα και σε κατάσταση σοκ ειδοποίησαν την αστυνομία που κατέφθασε στο σημείο για το πρωτόγνωρο αυτό γεγονός που έχει προκαλέσει την φρίκη και τον αποτροπιασμό στους κατοίκους Στο σημείο κλήθηκε και ιατροδικαστής για να διαλευκάνει την υπόθεση Η υπόθεση βρίσκεται στα χέρια των εμπείρων αξιωματικών της αστυνομίας που εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα και όλους τους πιθανώς εμπλεκόμενους στην τρομακτική αυτή υπόθεση.

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2019

Nίκος Πατηνιώτης; ''Ιστορία της μουσικής βιομηχανίας''                                                    div:the Bookmakers  
'plus;συνέντευξη του Al Kooper, clips με πρόβες των Stones & Metallica trasgin' the house down w/ 'Lizzies' 'Whiskey In the Jar '+ rare shots of Brian Eno, Chris Tsangarides n'+..
(pic by Pinterest)
         (via https://diastixo.gr)
   O κιθαρίστας και καθηγητής ηχοληψίας και μουσικής τεχνολογίας Νίκος Πατηνιώτης στην πρώτη του συγγραφική εμφάνιση παραδίδει στο αναγνωστικό κοινό ένα εκπληκτικό βιβλίο, το οποίο είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για οτιδήποτε γραφτεί στο μέλλον στη χώρα μας σχετικά με την ηχογράφηση, παραγωγή και διανομή μουσικής.
  Η Ιστορία της μουσικής παραγωγής είναι από τα βιβλία που όχι μόνο μπορεί (κι αξίζει) να διαβαστεί άνετα από τον οποιοδήποτε μουσικόφιλο, αλλά πρέπει να διδάσκεται και σε σχολές μουσικής και ηχοληψίας, διότι αποτελεί επίτομη ιστορία μιας ολόκληρης τέχνης και του τρόπου με τoν οποίo η τέχνη αυτή αποτυπώνεται σε φορείς αναπαραγωγής, διανέμεται και καταναλώνεται από το κοινό.
  Από όλους εμάς που ακούμε μουσική. Όσοι αγαπάνε τη μουσική όχι μόνο ως μία εκ των καλών τεχνών, αλλά κι ως μια τεχνολογική κι επιχειρηματική περιπέτεια, αξίζει να διαβάσουν αυτή την ιστορία, έτσι όπως τη διηγείται ο 39χρονος μουσικός κι επαγγελματίας ηχολήπτης.
Ξεκινώντας, φυσικά, από τα τέλη του 19ου αιώνα. 

Επιστήμη και τέχνη εν τη γενέσει τους΄
  Thomas Edison, Alexander Bell, Emile Berliner: οι πρώτοι άνθρωποι της μουσικής βιομηχανίας. «Au Clair De La Lune», «Mary Had A Little Lamp»: τα πρώτα τραγούδια που ηχογραφήθηκαν στην ιστορία της ανθρωπότητας. Χαρτί, φούμο, κερί, ψευδάργυρος, γομαλάκα (shellac), βινύλιο: τα πρώτα υλικά καταγραφής. Χωνί, κύλινδρος, ακίδα, λυχνία: τα πρώτα εξαρτήματα.
  Talking machine, phonograph, graphophone, gramophone: τα πρώτα ονόματα των συσκευών εγγραφής κι αναπαραγωγής ήχου.
  American Graphophone, Columbia Records, United States Gramophone, Victor Talking Machine (στις ΗΠΑ),
Pathe (στη Γαλλία),
Deutsche Grammophon Gesellschaft, Parlophone (στη Γερμανία),
Gramophone, His Master’s Voice, Decca Records (στην Αγγλία): οι πρώτοι δισκογραφικοί κολοσσοί.
78 στροφές, 33 στροφές, 45 στροφές, 7 ίντσες, 10 ίντσες, 12 ίντσες: τα πρώτα format αποθήκευσης. Όλα αυτά παρουσιάζονται στα πρώτα κεφάλαια του βιβλίου.
                              Blues, Jazz & Rock n' Roll
         Ο συγγραφέας Νίκος Πατηνιώτης (φωτό από το diasixo.gr)
ς

  Το δεύτερο τμήμα της ιστορίας που αφηγείται ο συγγραφέας ξεκινάει το 1931, όταν η αναγκαστική λόγω οικονομικού κραχ συγχώνευση των Columbia και Gramophone δημιούργησε τον πρώτο γίγαντα της δισκογραφικής βιομηχανία στον 20ό αιώνα, την ΕΜΙ.
  Ο Νίκος Πατηνιώτης καθ’ όλη τη διάρκεια της συναρπαστικής διήγησής του έχει μια τριπλή οπτική: α) παρουσιάζει την επιχειρηματική εξέλιξη της βιομηχανίας στον χρόνο, β) κάνει αναφορές στην εξέλιξη της μουσικής που ηχογραφείται και γ) παρουσιάζει αναλυτικά τις τεχνολογικές εξελίξεις στους τομείς της ηχοληψίας και αναπαραγωγής.
  Όπως είναι φυσικό, η απαρίθμηση μεγάλου αριθμού διαφορετικών μηχανημάτων και τεχνολογιών αλλά και η ανάλυση τεχνικών ηχογράφησης περιλαμβάνονται στη διήγηση – η αναφορά τους όμως δεν κουράζει.

  Το συγκεκριμένο, πρώτο μέρος του βιβλίου κλείνει με έναν πολυσέλιδο χρονολογικό πίνακα, όπου αποτυπώνονται οι σημαντικότεροι σταθμοί της μουσικής βιομηχανίας και το γενεαλογικό δέντρο ορισμένων από τις κορυφαίες εταιρείες της – εξαιρετικά συνοπτική αποτύπωση, αλλά άκρως χρηστική. Κι εκεί ξεκινάει το δεύτερο μέρος του βιβλίου, αυτό που θα συναρπάσει όποιον αγαπάει την αγγλόφωνη λαϊκή μουσική.

  Όλη η μουσική του 20ού αιώνα περνάει από μπροστά μας, το ενδιαφέρον όμως του συγγραφέα –και δικαίως– είναι στραμμένο στην αμερικανική λαϊκή μουσική, τα blues, την jazz και το rock & roll μέσα από την εμφάνιση, την ανάπτυξη και την παγκοσμιοποίηση των οποίων η ανθρωπότητα κάνει τα μεγάλα, τα αποφασιστικά βήματα στην ηχογράφηση και την αναπαραγωγή μουσικής.
  Υπέροχες ιστορίες ξεδιπλώνονται σαν έντυπο ντοκιμαντέρ μπροστά στα μάτια του αναγνώστη: το rock & roll από την πρώτη ακατέργαστη μορφή του στα μέσα της δεκαετίας του 1940 μέχρι τον Sam Phillips και τη Sun Records στο Μέμφις, τον Έλβις και το δίδυμο Leiber και Stoller στην πρώτη περίοδο του «Βασιλιά» στη νεοϋορκέζικη RCA.
RAVEN; THE should've-been' heroes of NWOBHM-trashin' the studio.

  Θα ακολουθήσει η έκρηξη του rhythm & blues με τις εταιρείες Atlantic, King, Specialty, Imperial και Chess στο Σικάγο.
 Ο μοναδικός ήχος της Stax Records στο Μέμφις.
 O θρυλικός Berry Gordy και η Motown στο Ντιτρόιτ.

   Η ιστορία της λευκήq και της μαύρης μουσικής δοσμένη –πρώτη φορά σε ελληνικό βιβλίο– με μια παράλληλη εξιστόρηση τόσο της δουλειάς των παραγωγών-πρωταγωνιστών και των καλλιτεχνών-αστέρων όσων και της τεχνολογίας και των τεχνικών που χρησιμοποιήθηκαν για να παραχθεί ο εκπληκτικός ήχος που ακόμα λατρεύουμε π.χ. σε ένα τραγούδι του Otis Redding. 
                  Η Dream Team των παραγωγών

  Το τρίτο μέρος του βιβλίου είναι το πιο ενδιαφέρον, καθώς εκεί ο συγγραφέας επικεντρώνει την έρευνά του σε πέντε διακεκριμένα πρόσωπα, πέντε κορυφαίους παραγωγούς (και μουσικούς), οι οποίοι κατά τη γνώμη του επηρέασαν αποφασιστικά την εξέλιξη της παγκόσμιας μουσικής βιομηχανίας. Τρεις Αμερικανοί, ο χαρισματικός κιθαρίστας Les Paul, o εκπληκτικός μουσικός Brian Wilson των Beach Boys και ο εκκεντρικός, ανυπόφορος κι εγωπαθής πλην όμως ιδιοφυής παραγωγός Phil Spector. Και δύο Βρετανοί: ο υποτιμημένος αλλά σπουδαίος παραγωγός Joe Meek και ο σερ George Martin, ο παραγωγός των Beatles, για τον οποίο κάθε άλλο σχόλιο είναι απολύτως περιττό.
Ο ελληνικής καταγωγής Chris Tsangarides; άφησε το μάταιο κόσμο του...metal πέρυσι.


  Οι πέντε αυτές μικρές βιογραφίες, συνολικής έκτασης περίπου 150 σελίδων, είναι μια μοναδική ευκαιρία για τον Έλληνα αναγνώστη να εντρυφήσει στο έργο σπουδαίων ανθρώπων της μουσικής βιομηχανίας. Οι βιογραφίες τους δεν είναι απλή αναφορά των γεγονότων που σημάδεψαν τις ούτως ή άλλως πλούσιες καριέρες τους και σφράγισαν τις καριέρες αυτών με τους οποίους συνεργάστηκαν, αλλά κάτι περισσότερο.
Είναι, στην πραγματικότητα, η αποτύπωση της εξέλιξης της ίδιας της ποπ κουλτούρας κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα.
 - Είναι η επιτομή της πολιτιστικής παρέμβασης των γιγαντιαίων πολυεθνικών επιχειρήσεων και των στούντιο που όρισαν και σε μεγάλο βαθμό ορίζουν μέχρι και σήμερα τη μουσική που ακούμε, αλλά και την αισθητική που καταναλώνουμε -.

  Κι αν το πάμε λίγο παραπέρα, οι άνθρωποι αυτοί, μαζί με μερικές χιλιάδες άλλους, λιγότερο επώνυμους ή απολύτως ανώνυμους, στη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες ή το Σικάγο, το Λονδίνο, το Λίβερπουλ ή τη Γλασκώβη, αποτελούν αυτούς που ενορχήστρωσαν το σάουντρακ της ζωής μας.
Ροκ Σταρ;Ο Μέγας Brian Eno to 1972 (pic;Pitchfork)

  Το βιβλίο του Νίκου Πατηνιώτη είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα που διάβασα τα τελευταία χρόνια, έργο για μια πτυχή της μουσικής από κάποιον που έχει τις γνώσεις και το …γούστο να καθοδηγήσει τον αναγνώστη. Αν μάλιστα συνδυάσετε την ανάγνωσή του με την ακρση κάποιων κλασικών έργων που παράχθηκαν από τους προαναφερθέντες γίγαντες, για παράδειγμα διαβάζοντας τη ζωή του φυλακισμένου πλέον Phil Spector κι ακούγοντας το «Be My Baby» με τις Ronettes ή διαβάζοντας τη βιογραφία του George Martin κι ακούγοντας το «Eleanor Rigby» με τους Beatles, όλα θα είναι ομορφότερα. 
                                    
                                                                     *Θανάσης Αντωνίου
 (Δημοσιεύτηκε στις 6/52019 https://diastixo.grkritikes/meletesdokimia/12103-istoria-moysikhs-paragogis)

*Νίκος Πατηνιώτης
 -Η  ιστορία της μουσικής παραγωγής
'-Οι εταιρείες, οι τεχνολογίες και τα πρόσωπα που άλλαξαν τον
 ήχο
-εκδόσεις Fagotto

Κυριακή 23 Ιουνίου 2019

                   H Σιωπή των Α(χα)μνών

                   15 DAZE - NO POSTS
GⓇEEK L-Action's comin' 2getcha- WATCHTHEF@KOUT
*pic: Στοκ Φωτογραφίες από Dreamstime

CheapRush, Drugs & Rock n' Troll..!
...θα μπορούσε ο o CheapRush να..''γίνει'' (...) ο έλληνας Ομπάμα?-Νανανανανα...(nah-way)..HUSH...!
Οι '''επιχειρήσεις'' ''Αρετή''.gr.2019  στα X-R-he-AH!!!Οι νέες 'αποκαλύψεις' του μακελλάρη για το α λα 'Elvis-this is what my doctor ordered' μενού του πρωθυπουργού.                  Rock n' roll video clip 'gallery' incl. Ted Nugent performing B4 he tottaly 'lost it'.         
By DKⓇ 
(-pt.I-).
    Ήταν που ήταν ψιλοζαλισμένη η ελληνική κοινωνία από τη μαστούρα της ανάπτυξης των τελευταίων μηνών, ήρθαν και οι πρόσφατες έφοδοι της ελληνικής αστυνομίας στα Εξάρχεια- με λεία 150 κιλά κάνναβης, σα να λέμε δηλ. μερικές εκατοντάδες χιλιάδες τσιγάρα ή αν θέλετε κατανάλωση ολίγων μηνών χόρτου- και οι φήμες για περίεργα σχέδια.
   Για παράδειγμα, καλά πληροφορημένες πηγές που πρόσκεινται (και) στον ιστότοπο μας, ούτε λίγο ούτε πολύ υποστήριξαν πως τα 150 κιλά κάνναβης που κατασχέθηκαν σε κτήρια που στέγαζαν καταληψίες ή λαθρομετανάστες δε ήταν παρά ...CBD -ξέρετε, η φαρμακευτική κάνναβη που ''λέει'' μόνο από το κεφάλι και κάτω, στο σώμα μόνο (φανταστείτε κάτι σα μασάζ) και καθόλου στον εγκέφαλο- ένα χόρτο που απλά χαλαρώνει τον οργανισμό και ουδόλως σχετίζεται με μαστούρα όπως την γνώριζαν οι απανταχού χασικλήδες εδώ και αιώνες.
  Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως το κατασχεθέν CDB βρέθηκε στα συγκεκριμένα σημεία τοποθετημένο από παρακρατικές ομάδες που ψύρισαν την ακίνδυνη και φαρμακευτικής χρήσης κάνναβη από αποθήκες εισαγωγής CDB από χώρες της Ευρώπης και ταυτόχρονα διοχέτευσαν στην ΊΔΙΑ αγορά της πλατείας Εξαρχείων κάνναβη ελληνικής ή αλβανικής προέλευσης.
  Τι πέτυχαν λοιπόν, σι 'παρακρατικοί' ξενέρες; Ναι...καλά υποθέσατε: 2 τρυγόνια με τρια σμπάρα και οκτώ αυγά Τουρκίας ποτισμένα με χασισέλαιο ψευδοιατρικής δυναμικής για εντριβές στις τζίβες των ρασταφαριανών...
  Για να σοβαρευτούμε ομως λίγο, οι ίδιες πηγές επιμένουν πως α 150κιλά κάνναβης ιδιαίτερα δραστικής διανεμήθηκαν στα γνωστά χέρια της πλατείας την ίδια ώρα που το κατασχεμένο CDB διοχετεύονταν σε πιτσιρικάδες των ΒΠ, για χρήση σε πάρτυ σε βίλες της Εκάλης, της Πεύκης και του Παλαιού Ψυχικού, εξοικιώνοντας τα φυντάνια των φυντάνια της ελίτ της περιοχής με την (υπο)κουλτούρα της μαστούρας, χωρίς μάλιστα να ενοχλούνται ούτε καν οι γονείς (αυτοί τουλάχιστον που πίνουν τα καλά τα stuffια, έτσι δεν είναι;
 (-pt.II-))Επίσης, δέχθηκαν ένα ισχυρό χτύπημα οι ιδιοκτήτες των (ολοένα αυξανόμενων) καταστημάτων πώλησης CBD- αμ πως για..; έτσι θα ''μας'' πάρουν την αγορά της κάνναβης και εδικά στη, γεμάτη φραγκάτα ''φρηκόπουλα νέας κοπής', οι νόμιμοι πωλητές (και μάλιστα χωρίς κόπο) και- το κυριότερο- προωθώντας την ιατρικο/θεραπευτική διάσταση του, χαμηλής περιεκτικότητας σε τετραυδροκανναβινόλη (THC) χόρτο; Και πως άραγε θα συντηρηθεί ο μύθος των Εξαρχείων της πρέζας, των παραβατικών (κατά παραγγελία, σήμερα πλέον...) μεταναστών και των καταστροφέων της δημόσιας περιουσίας της περιοχής ΜΙΑ ΦΟΡΑ το χρόνο;

  Άλλωστε γνωστό είναι ως απαράβατος κανόνας σε παγκόσμια κλίμακα πως 'Παρανομία' (ειδικά σε ό,τι αφορά στην αγορά των ναρκωτικών) σημαίνει φράγκα και τα (αφορολόγητα και κατάμαυρα ή ...καταπράσινα ή κατάλευκα, ανάλογα την περίσταση) 'φταλέ', συνήθως οδεύουν στις τσέπες των φαινομενικά συντηρητικών πολέμιων της ναρκοκουλτούρας- ουσιαστικά μιλάμε για τσέπες ναρκο-νταβάδων. Know what I mean, bro...rite? 
  Αφήστε πως, ακούγεται, ότι η δήθεν κατασχεθείσα φαρμακευτική κάνναβη έχει ''μιξαριστεί'' με αλβανικά 'δηλητήρια'- αυτά που κάποτε καλλιεργήθηκαν ΠΟΛΥ, μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κοντά σε εκτάσεις πλησίον των υπογείων 'αποθηκών' πυρηνικών αποβλήτων.
 (pt.IIV-Τhe Quiz-Is it FAKE or is it REAL-???
 CΗEAP-RUSH-SEXXXX + DRUGS + ROCK N' TROLL...ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥ..???
  Όλα αυτά, πιστεύετε, πως αγνοεί ο πρωθυπουργός της χώρας μας, που έως το 1936 διακινούσε τόνους ελληνικής κάνναβης ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΑ-κυρίως στην Αίγυπτο, αποφέροντας εκατομμύρια δραχμές στην Ελλάδα, αλλά κατόπιν ειδικής νομοθετικής ρύθμισης της κυβέρνησης Μεταξά και με τη χασισοποτεία ως αφορμή για την ανελέητη δίωξη του τεντιμπο'ι'σμού και του κοινώς λεγόμενου ρεμπέτικου κινήματος, επέφερε ολέθριες συνέπειες στην ελληνική οικονομία- συν μια πραγματική πισώπλατη μαχαιριά στο κύρος της, ανωτέρας ποιότητος, Ελληνικής φούντας; Τότε όμως, ο ίδιος δεν είχε γεννηθεί καν! Απλά, η Ελλάς έχασε την ευκαιρία να γεμίσει τα ολλανδικά καφενεία και άρα ΚΑΙ τα κρατικά ταμεία με ζεστό βορειοευρωπαϊκό χρήμα λίγες δεκαετίες αργότερα... Κρίμα! 
  Ή  μήπως οι ολέθριες συνέπειες για την ελληνική νεολαία που ίσως με την κάνναβη να αγνοούσαν τα...αλλά ας τα αφήσουμε όμως αυτά!- Διότι δεν είναι ΚΑΙ έτσι ακριβώς. (Ή με άλλα λόγια, ΧΕΣΕ ΜΕΣΑ ή ΈΞΩ ή ΌΠΟΥ ΘΕΣ ΕΣΥ, Πολυχρόνη μου-και μην ξεχάσεις να σκουπιστείς και να πετάξεις το κωλόχαρτο σε ΠΡΑΣΙΝΟ κάδο και όχι σε μπλε-γκέκε;)
  Απλά, σύμφωνα με τους 'κοριούς' των Διαχειριστών του Χάους (που ενίοτε δεν είναι παρά ρουφιανοειδή ανθρωποειδή μικρόψυχα και ζηλιάρικα σκατόπαιδα του κερατά, αλλά έτσι είναι η ...δημοσιογραφία-κυλιέσαι μεσ' τη λάσπη ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ(...) εντός του μεγάρου Μαξίμου, ο Τσιπραλέξ κάποτε υπήρξε υποστηρικτής της αποποινικοποίησης της κάνναβης αλλά σήμερα, υπό τις οδηγίες του ευρωπαικού διευθυντηρίου των Βρυξελλών, αδυνατεί, αν και πολύ θα το ήθελε, να το ''παίξει'' Gonzalez της Ισπανίας και ακολουθεί το παγκόσμιο trend σχετικά με την, οικονομικοκοινωνικού υποβάθρου προώθηση της κάνναβης- την πανταχού παρούσα παρουσία του CBD, που ως σύγχρονος 'Δούρειος Ίππος', σύντομα θα μοιράζεται τα ράφια των εδικών καταστημάτων αλλά και των περιπτέρων, με ίδιους εμφανισιακά, παπάδες, διάκους και καντηλανάφτες με μπόλικο THC. Αμήν;;; Ή....μην;;; Ίδωμεν...

  Το θέμα όμως δε σταματά εκεί. Ο γνωστός μακελάρης και ιδιαίτερα συμπαθής στους Διαχ/στές τ. Χάους, Στέφανος Χίος αποκάλυψε αυτό που είχαμε υπονοήσει- εμμέσως πλην σαφώς σε λίαν πρόσφατη ανάρτηση μας όταν είχαμε περιγράψει μια όχι και τόσο ευχάριστη βραδιά εντός του μεγάρου Μαξίμου, με πρωταγωνιστή, έναν εκτός ελέγχου ηγέτη: ο πρωθυπουργός τα' χει ψιλοπαίξει από την πολλή πίεση και όπως κάθε σοβαρός ηγέτης που σέβεται τον εαυτό του, έχει δεχθεί την, ψευδο'ι'ατρικής φύσης, υποστήριξη κάθε ουσίας που μπορεί να βοηθήσει σε ανάλογες καταστάσεις και μάλιστα με τη βοήθεια που του προσφέρει(σύμφωνα πάντα με το 'ΜΑΚΕΛΕΙΟ' του Στ. Χίου)η επιστημονική επάρκεια του ψυχιάτρου κου Πλουμπίδη τον οποίο μäιστα αποκαλεί ως ...Κρεμαστινό του Αλέξη που τον 'ποτίζει' ανάλογα με τις ανάγκες και τις περιστάσεις.
  Ως Διαχειριστές όμως χαοτικών καταστάσεων και έχοντας στο ''πλευρό'' μας τους προαναφερθέντες ''ρουφιάνους'' το μενού του πρωθυπουργού περιλαμβάνει τα εξής: καλό πρωινό, με βιταμίνη C, σπιρουλίνα από τη Νιγρίτα Σερρών, ψωμί σίκαλής με ταχίνι και μετά από αυτά ακολουθεί το...κατά Breaking Bad ευαγγέλιον- αρχικά, χαλαρά με Τσιπραλέξ΄- αλλίμονο- πριν 'περάσουμε' σε crystal meth παρασκευασμένο σε...χμ, κρατικές(?) φαρμακευτικές εγκαταστάσεις, ΑΑΑ ποιότητας και ακίνδυνο (όσο αυτό μπορεί να το εγγυηθεί ακόμη και ο θεός ο ίδιος).
  Ακολουθεί το γεύμα, συνήθως μπριζολάρες αργεντίνικου βόειου κρέατος συνοδεία βορειοελλαδίτικου ιδιαίτερου και ακριβού (εννοείται...) οίνου.
  Όσο για το βράδυ,(και αναλόγως των-...ανύπαρκτων (αφού ΆΛΛΟΙ αναλαμβάνουν την διεκπεραίωση τους- έτσι δεν είναι, guys...?) υποχρεώσεων, 'The Boss' καταναλώνει καταπρα'υ'ντικές ουσίες, από κάνναβη ΚΟΡΥΦΑΊΑΣ ποιότητας με την αναλογία sativa και indica, να γέρνει (αναφορικά με την περιεκτικότητα σε 'ποιοτικά' χαρακτηριστικά) υπέρ του πρώτου- και με έμφαση στην έμπνευση και φαντασία-κανναβινοειδούς στοιχείου. 
  Άλλοι κουτσομπόληδες και σκατόψυχοι παλιοσυκοφάντες διαδίδουν πως ο Άλεξ αραιά & που διολισθαίνει προς την (α λα Bush Jr., B.Clinton & Donald Τrump) ψιλοελεγχόμενη κατανάλωση 'σκληρών' μεν, πιστοποιημένων κατόπιν ελέγχων και κάποια lite, καθαρά και επεξεργασμένα αλκαλοειδή παράγωγα του φυτού ερυθρόξυλου της κόκας...και (ουφ!) αργότερα....-cut-  ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ-ΔΙΑΛΥΜΑ...(πάμε πάλι). Ακολούθως (όπως λένε οι αργόσχολοι παλιορουφιάνοι) ο Πρώτος προκειμένου να 'νταγκλάρει' ως πολιτικός...(P)Elvis, δεν ξεχνά να κουλάρει με ένα τσικάκι από χημικά παρασκευασμένα οπιοειδή αναλγητικά ή φυτικά παράγωγα αφγανικής λευκής παπαρούνας τα οποία (αν όλα αυτά τα ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ είναι αληθή και τα οποία εμείς ΔΕΝ πιστεύουμε!!!-μόνο ζηλεύουμε...) ελέγχονται ως προς την ακρίβεια τους...όπου το ΄λήμμα 'ακρίβεια' σχετίζεται με το κόστος και όχι τις ποσότητες.
  Αμ πως για...τι είμεθα; Περιθωριακοί της πλατείας Κοτζιά ή του πεδίου του Άρεως; Όχι φυσικά... σε επίπεδο ηγεσίας είμεθα δικαιωματικά το αντίστοιχο του άλλοτε, πειραματικά ελεγχόμενου και εποπτευόμενου εκ των αρχών κάθε είδους, Zurich Needle Park σε πολιτική εκδοχή κυριλέ επιπέδου, ή αν προτιμάτε οι πολιτικοί περιθωριακοί της γηραιάς ηπείρου με το δικό τους '(μη)τροπ(ολιτ)ικό' coffee shop. Σύμφωνα με τους ωτακουστές & την ταχύρυθμα διδασκόμενη-χα-δημοσιογραφία...μη μας πάρει και κανάς διάολος...
  Αν θέλουν να μας πείσουν για το αντίθετο -και όσο τα Εξάρχεια και όχι μόνον αυτά βέβαια παραμένουν η (δήθεν παραδοσιακή) αναλλοίωτη αγορά της μαστούρας, ας αποποινικοποιήσουν ΤΑ-ΠΑΝΤΑ-ΟΛΑ...για να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος και αν τα ...απίδια αυτά είναι βιολογικής καλλιέργειας ή....μήπως του θερμοκηπίου της...Σοφοκλέους -πράσινα δεν είν' και κάποια απ' τα (τριψήφια...και βάλε!!) ''φρούτα";;;
pics:(intervention on -protothema-, talkofthetown.com)

Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

Εντροπία ξανά! Νούμερο 9!
   Την Κυριακή 9 Ιουνίου 2019, μια Κυριακή χωρίς εκλογές και κόμματα αλλά με πάθη, θα συμμετάσχω στο μικρό φεστιβάλ underground εντύπων, fanzines, αυτοεκδόσεων που το λέμε 'Καμηλοπαρδαλοζινάκια' το οποίο θα πραγματοποιηθεί στο δροσερό κλουβί στο Άλσος Παγκρατίου. Από τις 4.00 μέχρι να βραδιάσει...
   Μια νέα Εντροπία (#9), 44 ασπρόμαυρες σελίδες, την οποία ετοίμασα με φίλους και φίλες θα σας περιμένει εκεί. Με αποκλειστικές συνεντεύξεις με Peter & The Test Tube Babies (UK), Conflict (UK), Sewingneedle (Chicago, USA), Chain Cult (Ελλάδα) και Gramm Eleven (Ελλάδα) και άρθρα για την πανκ σκηνή του Σικάγο, για τα 100 χρόνια του Bauhaus, 4 σελίδες με νέους δίσκους και 2 σελίδες με βιβλία, βαρβάτα κείμενα που έγραψαν οι Κολοβός, Πανότας, Κατσαχνιάς κ.ά.
   Θα διατεθούν - όπως κάθε φορά- λιγοστά αντίτυπα στην προνομιακή τιμή των 1.022 δραχμών. 
  Οι κυβερνήσεις πέφτουνε αλλά το punk μένει...