Στα τέλη της δεκαετίας του 1970, ένας υπερήλικας υπουργός της κυβέρνησης Καραμανλή, Τρικαλινός στην καταγωγή, κλήθηκε από τους δημοσιογράφους να απαντήσει στο γιατί ο κρατικός μηχανισμός δεν μπορούσε να αντιμετωπίσει το φαινόμενο των δασικών πυρκαγιών που είχε κάνει τότε απειλητικά την εμφάνισή του.
Ο υπουργός αντί να παραδεχτεί την ανικανότητα της κυβέρνησής του ή τουλάχιστον το χαμηλό βαθμό ετοιμότητάς της στην αντιμετώπιση τόσο ακραίων φαινομένων, είχε αποδώσει το πρόβλημα στα κουκουνάρια τα οποία εκρήγνυνται και, τάχα μου, πετούν φλεγόμενα από το ένα βουνό στο άλλο
Για τον Κρις Κορνέλ που γνώρισα μια μέρα στο Λαγονήσι
από το Θανάση Αντωνίου
Πριν από ακριβώς δέκα χρόνια, τέλη Μαΐου του 2007, μια φίλη και συνάδελφος δημοσιογράφος, μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι το περιοδικό στο οποίο εργαζόταν, ένα από τα γκλαμουράτα lifestyle έντυπα της εποχής εκείνης, της είχε ζητήσει μια συνέντευξη με τον Κρις Κορνέλ των Soundgarden και των Audioslave, η οποία θα συνοδευόταν και με μια φωτογράφιση. «Θέλεις να πάμε μαζί;» με ρώτησε…
Άκου ερωτήσεις…
Λίγες ημέρες αργότερα, κάποιοι φίλοι από τη Νέα Σμύρνη ξεκινήσαμε
Με ολοένα και μεγαλύτερες δόσεις σασπένς συνεχίζεται και εξελίσεται με άγνωστες στο πλατύ κοινό τις λεπτομέρειες του, το διαδικτυακό ρομάντσο μεταξύ του μέγα Keef και της φίλης Γκέλυ από τη Θεσσαλονίκη.
Όλα ξεκίνησαν από αυτό το ρημάδι το facebook το οποίο ως γνωστός ρουφιανο-νυφοπαζαρο-ιντριγκαδόρος του διαδικτύου, στο οποίο η φίλτατη Γκέλυ μιαν ωραίαν πρωϊαν εταράχθη συθέμελα: ο ίδιος ο Keith, όπως η ίδια μας αποκάλυψε, της είχε στείλει αίτημα φιλίας! Η Γκέλυ, γνωστό αρρωστάκκι των Stones κόντεψε
Γνωρίζετε, υποθέτω, οι περισσότεροι το ότι τα αρχαία ελληνικά είναι η γλώσσα που περιέχει τους απαραίτητους εννοιολογικούς κώδικες για την περαιτερω ανάπτυξη της πληροφορικής. Ή μάλλον, ΧΩΡΙΣ αρχαία ελληνικά δε νοείται περαιτέρω εμπλουτισμός της έως τώρα γνώσης, και φυσικά αν η ζωντανή αυτή γλώσσα δε χρησιμοποιηθεί και αξιοποιηθεί, ο άνθρωπος καλύτερα να ξεχάσει τα πραγματικά σοβαρά τεχνολογικά άλματα στο μέλλον.
Αυτά έχουν ειπωθεί πλειστάκις από πολλούς ειδικούς της πληροφορικής, της φυσικής, της κβαντικής μηχανικής και δε συμμαζεύεται - απλώς αναμένεται η συνέχεια επί της ...οθόνης ή κάπου αλλού ή παντού, αν θέλουμε να βλέπουμε ξεκάθαρα τις αλλαγές στις επιστήμες και που ήδη, εντός
«Όταν μπαίνω μέσα και βάζω μπροστά τη μηχανή, αισθάνομαι ότι μπορώ να πάω όπου θέλω, ότι δεν υπάρχουν σύνορα, όρια, περιορισμοί. Είμαστε μόνο εγώ και το τιμόνι και το ταξίδι θα το ορίσω εγώ. Είμαι ελεύθερος να πάω όπου θέλω και κανείς δεν μπορεί να με σταματήσει, κι αυτή την αίσθηση δεν την ανταλλάζω με τίποτα στον κόσμο, αφού πάντα εκτιμούσα την ανεξαρτησία», σχολιάζει με ενθουσιασμό ο 47χρονος απο την Καλαμαρια, ενώ του ζητάμε να σχολιάσει τις διαδρομές του.
«Μπαίνω στο όχημα των ονείρων μου και πηγαίνω στη δουλειά κάθε πρωί και το βραδυ ξαναμπαίνω για να επιστρέψω στο σπίτι. Σημασία δεν έχει όμως ο προορισμός, αλλά το ταξίδι. Αν ήθελα, θα μπορούσα να πάω όπου επιθυμώ», εξηγεί
Mια νέα...τάξη μηχανόβιων - bikers, "διεθνιστί" - έχει κάνει σποραδικές εμφανίσεις στη Θεσσαλονίκη το τελευταίο διάστημα. Με την αφορμή...Θυμάστε τη μπάντα Gay Bikers On Acid;
Ε λοιπόν, στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουμε - προφανώς - να κάνουμε με ανάλογη περίπτωση, αλλά ούτε και με την κλασική περίπτωση των γνωστών leather - hell's angels style - bikers, αλλά ούτε και με το japanese style
Ναι ρε συντρόφια..! Αυτό είναι το νέο μοντέλο διακυβέρνησης μιας χώρας: τα ΑΝΤΙμετρα. Χέσε (μέσα...) τα μέτρα, ποιός ασχολείται; Who the fuck cares?
Τα αντίμετρα καθορίζουν το "παιχνίδι" - 7,5 δις, λέει, τα αντίμετρα και 5 δις τα μέτρα. Κόψε, ράψε δηλ. και στο καπάκι κλείσε και το φέρετρο! Closed cascets, για να μη
Έλληνες, ήρθε - επιτέλους μετά από 7 χρόνια κρίσης - η ώρα να βγούμε στους δρόμους: όχι για να διαμαρτυρηθούμε ή να τα σπάσουμε, αλλά για να πανηγυρίσουμε, να χαρούμε, να γιορτάσουμε!!!
Απίστευτο; Δεν υπάρχει; ( προφανώς...) Πρωτοφανές; Τουλάχιστον, θα απαντούσαμε! Μας το είπε άλλωστε καθαρά και η Αυγ...ε..χμμ, συγγνώμη, η Εφημερίδα των Συντακτών - το (αν)επίσημο όργανο της κυβέρνησης ( τρίζουν τα κόκκαλα του Κίτσου...α, ρε Κίτσο...και Sir...) "5 δις τα μέτρα και 7,5 δις
Το ποίημα του 2Pac In The Event Of My Demise είναι, συμβολικά, η αρχή για τη νέα κατηγορία που σας υπσχεθήκαμε: ιστορίες λιγότερο ή και καθόλου γνωστές από τον κόσμο της μουσικής έτσι όπως τις έζησαν προσωπικά ( και τις μετέφεραν στο χαρτί ή αλλιώς ) οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές της ή έστω κάποιοι άνθρωποι που απλά ήταν εκεί.
Όπως συνέβη και με μας - βρεθήκαμε με λαμπρά ή λιγότερα λαμπρά αστέρια της μουσικής σε ανύποπτο χρόνο, off ή on stage, σε bars, στο δρόμο και αλλού.
Τελικά, Ουκρανός ήταν ο φαρσέρ που αναστάτωσε με το mooning - αλλιώς "φεγγαράδα, αλλιώς δημόσια...παρουσίαση πισινού - την ξεβράκωτη ( έτσι κι αλλιώς...) Eurovision ( my ass...). Απλά ο, για λίγα δευτερόλεπτα, ΑΛΗΘΙΝΑ διάσημος και τολμηρός μαγκάκος
Και ευτυχώς ( και όλως δικαίως όπως αποδεικνύει η φωτό - από το gazetta.gr ) ο Ηρακλής έμεινε στην κατηγορία. Δε θα ήτο άδικο;*
(- σύντομα κοντά σας υποκατηγορία αφιερωμένη σε φωτογραφίες, πιθανότατα, συνοδεία σχολίου, δηλ. κειμενολεζάντες - ιδού το ανεπίσημο ξεκίνημα! - Take Off! - )
Aνήμερα της γιορτής της μητέρας, μας προέκυψε και η γιορτή της Eurovision ή αλλιώς και μετά την εμφάνιση του Αυστραλού...stripper: της... AussieAss Eurovision! Το ευρωπαϊκό όραμα μη χέσω...σε καλλιτεχνική "απόδοση" κάτω ή υπό του μηδενός.
Θα μου πείτε, μα καλά...ασχολείσαι ακόμα; Ε, ναι λοιπόν. Βρέθηκε ένας Aussie (-ος) - Αυστραλός δηλ. - και έκλεψε την παράσταση με το moooning ή τη "φεγγαράδα"