Ένα μίνι ΦΩΤΟ αφιέρωμα στην Alfa Romeo - 6 μοντέλα (4+2) & 10 pics.
BELLA ALFA!: gusto perfetto. ( φωτό: DK R)
#1,2: Milano Torino (MITO) modified
#3: GTV
#4,5: Brera
#6,7:Milano Torino 162 BHP -March 2009
#8: Spider 2016
#9,10: GTV 2.5L
Λίγες εταιρείες έχουν αγαπηθεί τόσο όσο η Alfa Romeo. Θες οι νίκες στα πρώτα (αρχαία
εκείνα...) ράλλυ, θες η σχεδίαση τους που τις έκανε να ξεχωρίζουν πάντα, θες τα μοτόρια τους που ( αν και είχαν αποκτήσει τη φήμη των σπιρτόζικων έως και θηρίων αλλά
προβληματικών -κυρίως λόγω ηλεκτρολογικών προβλημάτων ) έβγαζαν "φωτιές", θες το κράτημα τους που άφησε εποχή...
Οι Alfa λατρεύτηκαν όσο λίγα αυτοκίνητα, τα clubs των Alfisti ( των φανατικών της φίρμας ) έχουν αυξηθεί υα τελευταία χρόνια παγκοσμίως ) και η ίδια η εταιρεία αναστήθηκε από το 2008 και ύστερα, με το λανσάρισμα των ΜΙΤΟ και πρόσφατα και της Giullietta.
H "μαμά" εταιρεία, η FIAT, με την εξαγορά της αμερικάνικης Chrysler και τα νέα μοντέλα της, δείχνει πως τα δύσκολα χρόνια του παρελθόντος έχουν περάσει ανεπιστρεπτί και οι νέες κυκλοφορίες είναι αξιόπιστες όσο οι αντίστοιχες γερμανικές.
Άλλωστε ποιός θα προτιμούσε ένα οποιοδήποτε γερμανικό διθέσιο από μια 8C;
Το ΜΙΤΟ των δυο πρώτων φωτο είναι ότι πιο εντυπωσιακό έχουμε δει σε αυτό το μοντέλο. Το απίστευτου χρώματος και (μετά σιγουριάς) τεράστιας ιπποδύναμης super mini, εντοπίσαμε στην οδό Μ. Μπότσαρη, πάνω από την Παπαναστασίου.
Εξαιρετική δουλειά που πρέπει να κόστισε μαλλιοκέφαλα...
Τα GTV στις φωτό 3,9 και 10 ( το κόκκινο φωτογραφήθηκε σε πάρκινγκ της παραλιακής-ύψος Συνδίκα - το μαύρο στο Πανόραμα) ήταν αμφότερα σε άριστη κατάσταση.
Από τα πλέον θρυλικά μοντέλα της φίρμας, μαζί με τα AlfaSud της ίδιας εποχής, αγαπήθηκαν και πουλήθηκαν κατά χιλιάδες στη χώρα μας στις δεκαετίες '80 και '90.
Σήμερα όσα κυκλοφορούν είναι κλασσικά και έως ένα βαθμό και συλλεκτικά.
Εόμαστε βέβαιοι πως με τη σωστή συντήρηση πετάνε, ακριβώς όπως τα θυμόμαστε!
Οι δε Brera, που απεικονίζονται στις φωτό 4 και 5, υπήρξαν ένας από τους "κράχτες¨" της Alfa.
H δύναμη τους (300BHP), η εμφάνιση τους και το οδηγοκεντρικό στήσιμο τους τις έκαναν ζωντανούς θρύλους, αν και πολλάκις δέχθηκαν σφοδρή κριτική μερίδας ειδικών για "αντιφάσεις" που προέκυπταν κατά την οδήγηση σε ακραίες συνθήκες.
Με δυο λόγια η Brera συνεχίζει την πορεία της ως ένα αυτοκίνητο αμφιλεγόμενο μεν, ποθητό όμως από τους περισσότερους δε...
ΜΙΤΟ και στις φωτό 6 & 7, απλή εκδοσή του Μαρτίου του 2009, σε ιδιαίτερο χρώμα Black Aitna ( βαθύ "μελιτζανί"), ζαντολάστιχα 215/45/17, 162 αλογάκια, 25 κιλά ροπής, 8 δεύτερα στα 0-100 και 220 χλμ/ώρα τελική ταχύτητα.
Με τα σημάδια από το λειώσιμο 6 χρόνων και μετά από 110.000 χιλιόμετρα, ξεκουράζεται για λίγο, έως ότου βρει την ευκαιρία να βγει ξανά στο δρόμο.
Και μια "οπισθία" φωτό που αξίζει όμως την προσοχή μας, παρά τη σχετικη΄ή θολούρα: Spider του 2016, φρεσκαδούρα, κομψότατη ιταλίδα, cabrio αλλά και πανίσχυρη ταυτόχρονα.
Την εντοπίσαμε σε πάρκινγκ του Πανοράματος.
Υ.Γ. Στο επόμενο φωτογραφικό μας αφιέρωμα σε τετράτροχες ομορφιές, πρόκειται να ασχοληθούμε με την Mercedes-Benz.
Οι φωτογραφίες, όπως άλλωστε σε κάθε φωτογραφική μας παρουσίαση, θα είναι πρωτόλειες και άκρως εντυπωσιακές.
And the Greek C(a)risis goes on...